Isnin, 13 Mei 2013

PROMOSI DAGING BABI SECARA TERBUKA DI AMPANG? BAIK PUNYA..

TAHNIAH BUAT PEMIMPIN MELAYU ISLAM DALAM PAKATAN!! AKU MALAS MAU KOMEN LEBIH!!

TAK SALAH LAH DULU, ORANG BUKAN ISLAM JUAL BABI PUN JUAL DEKAT TEMPAT TERTUTUP, KALAU MEREKA NAK PASARKAN DAGING BABI, DI TUTUP RAPAT LORI YANG BAWA BABI TU, SEBAB SENSIVITI TERHADAP ORANG ISLAM! ITU DULU, SEKARANG KAN DAH BEBAS, APA DEHAL!!

PASARANYA YSK FRESHMART, MEMPROMOSI DAGING BABI SECARA TERBUKA? BAIK PUNYA... LOKASI DI AMPANG. manyak lasat oo ini babi. masak tomyam sangat shitap!! mau telai?

kang komen lebih-lebih kata ni lah tulah, tapi rasanya keterbukaan macam ni tak perlu lah sebab rasanya dah tak hormati langsung sensiviti orang Islam ni, pihak berwajib silalah lihat dan perhatikan, ni kan Malaysia, bukan vietnam, bukan hong kong, bukan taiwan!!


sumber CTS

34 ulasan:

  1. gantung kat shah alam la gempak..

    BalasPadam
  2. melayu kristian suka apa! kebebasan yang dilaung laungkan. amek kaw org ampang!

    BalasPadam
  3. babi masuk stadium masa tak ada bola lagi banyak...2 hari lepas kt stadium batu kawan....huhuhu...punya la banyak babi....fresh fresh lagi wa cakap lu...

    BalasPadam
  4. HAL INI SEBARKAN....BIAR KAUM MUNAFIK PAS DAN MUNAFIK PKR JAWAB.

    BalasPadam
  5. Melampau dah puak-puak setan ni..

    BalasPadam
  6. woi...rasis ni....itu HAK KEBEBASAN manusia la....mana boleh langgar

    lagipun dlm undang2 & perlembagaan tak da kata tak boleh promosi daging BABI dkt bukan Islam

    apa Melayu Islam/umat Islam Malaysia ni rasis tak bertempat.....mengikut hadis ...... & nas2 Al-Quran.......kata penganut PAS.....tak hairan aku...dulu arak, sekarang babi.....lepas ni ntah la

    Takbirrrrr!!!!

    BalasPadam
  7. biar ler ape nk jd pon negeri darul maksiat Selangor. Skrg ditadbir oleh Rejim Zionist PR.. Melayoo2 Shah Alam sgt nantikan 'pembaharuan' mcm nilah.. CHANGE.. wa ckp lu..manyak siokk...

    BalasPadam
  8. Iklan ni khas di tujukan kepada melayu Babi PASPKR laknatullah.
    Masak banyak2 dan suapkan pada anak2 petualang bangsat ni untuk menjadi spt ibubapa babi PASPKR keturunan selama2nya.
    Jangan lupa masak lebih sikit untuk diberi pada TG kepala babi dan ulamak2 Babi PAS yang pentingkan saudara Dapigs laknatullah dari saudara seislam mereka,juga simpan banyak sikit untuk aal-juburi terutama bahagian jubur babi.

    BalasPadam
  9. Suruh anwar buat kerja...jgn asyik dok berceramah politik, perhimpunan tak berfaedah. Kerja untuk rakyat..bukan rakyat kerja untuk dia...malang sungguh dapat YB mcm tu...

    BalasPadam
  10. PKR peduli apa semua nih !! anak muda hari nak merasa mcm mana Cina jadi pemerintah....terlalu excited nak jadi pembangkang tapi tak tahu akibat nya!!! kita belum terlambat!

    BalasPadam
  11. To Otak Geliga

    Berikut adalah link-page penipuan yang berlaku semasa PRU13 yang diadakan.

    BONGKAR, TIPU PRU13

    Posting ini bukan kami PENYOKONG PR tak terima kenyataan, kami mahu buka minda rakyat Malaysia apa yang sebenarnya BERLAKU semasa PRU-13. Pendedahan ini tak akan disiarkan mana2 TV swasta dan milik kerajaan. Anda nilai2kan sendiri. Kalau setuju atau tak setuju, sila komen dengan berhemah.

    a) Lari peti undi

    1- 2 bag votes dicampak dari helikopter
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=407760375997633&set=a.114183132022027.20407.100002910238503&type=1&theater

    2- PANAS!!! SPR TERANG-TERANG LARIKAN PETI UNDI!!
    https://www.facebook.com/photo.php?v=124025004464021&set=vb.337457076280416&type=2&theater

    3-http://www.youtube.com/watch?v=C2eCkyicJlg

    4- Helikopter MCA kantoi bawa lari kertas undi
    https://www.facebook.com/photo.php?v=491280637604350

    5- SPR Kantoi di Manek Urai, Kelantan dan di Johor
    http://pkrl.blogspot.com/2013/05/kantoi-video-terbaik-pilihan-raya-di.html

    6- SPR Kantoi bawa keluar peti undi di Johor Bharu. (Nampak peti undi dalam kereta)
    https://www.facebook.com/photo.php?v=341408225981663&set=vb.162138223914613&type=2&theater

    7- Cubaan bawa keluar kertas undi di Balai Polis Manjung
    https://www.facebook.com/photo.php?v=133442570180890&set=vb.277035565765655&type=2&theater

    b ) Pekerja SPR tak beretika

    1- Bawa keluar undi secara senyap
    https://www.facebook.com/photo.php?v=378043568975226&set=vb.180281522084766&type=2&theater

    2- Tidur ketika waktu mengundi
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=622814321079737&set=o.211889405500724&type=1&theater

    3- Rasuah pengundi di Baling
    https://www.facebook.com/photo.php?v=3076119239396&set=vb.1756176444&type=2&theater

    c) Blackout

    1- Zainab binti Zainun from TNB has made it clear that there was NO blackout last night in the hall, meaning the power supply must have been cut off by someone or a group of people INTENTIONALLY.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=565849236788808&set=a.223351487705253.58052.223344854372583&type=1&theater

    BalasPadam
    Balasan
    1. sambungan

      d) Warga asing

      1- Pengundi hantu ditangkap
      https://www.facebook.com/photo.php?v=135166590006575&set=vb.155483697799865&type=2&theater

      2- PANAS!!!! Bukti Warga Asing Diberi IC DALAM BAS!!
      https://www.facebook.com/photo.php?v=594561977228761&set=vb.100000248932088&type=2&theater

      3- Indon kantoi mengundi tapi no IC tak tahu
      http://www.youtube.com/watch?v=Otgv4cGTAVU

      4- 1 Bas Bangla ditangkap
      https://www.facebook.com/photo.php?v=10151351298856746&set=vb.531241745&type=2&theater

      5- Bangla ditangkap
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=443001155787787&set=a.286220071465897.69465.100002337207574&type=1&theater

      6- Bangla boleh mengundi walaupun tiada IC
      https://www.facebook.com/photo.php?v=153149244857569&set=vb.172653499453250&type=2&theater

      7-Bangla puji polis kerana lepas dia walau tiada lesen, tiada passport kerana dapat duit kopi
      https://www.facebook.com/photo.php?v=322665957855890&set=vb.162138223914613&type=2&theater

      8- Bangla datang dengan bas di Gelang Patah
      https://www.facebook.com/photo.php?v=10151573963269820&set=vb.619749819&type=2&theater

      9- Bangla salah nyanyi lagu negaraku
      https://www.facebook.com/photo.php?v=486498974757163&set=vb.201112276604730&type=2&theater

      10- Bangla 2 orang di Kuala Selangor
      https://www.facebook.com/photo.php?v=486495174757543&set=vb.201112276604730&type=2&theater

      11- 3 bas bangla di Sungai Siput
      https://www.facebook.com/photo.php?v=10151560540708756&set=vb.769693755&type=2&theater

      12- Bangla ada IC, tapi tak boleh nyanyi lagu Negaraku, Rukun Negara. Malangnya polis backup bangla ini
      https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater

      13- Bangla undi 2 kali dan ada 2 tanda dakwat kekal di jari
      https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater

      14- Bangla cuba mengundi di Cheras, tetapi sempat ditangkap
      https://www.facebook.com/photo.php?v=10200640500166892&set=vb.403433929750230&type=2&theater

      e) Dakwat kekal

      1- Tok guru Haron Din tak sampai 5 jam hilang dakwat kekal
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=563128720377260&set=a.527792693910863.111661.527782463911886&type=1&theater

      f) United Nations (PBB)

      1- United Nation: Voting Fraud in the Malaysian GE13 calls for world invigilation.
      https://www.change.org/petitions/united-nation-voting-fraud-in-the-malaysian-ge13-calls-for-world-invigilation#share

      Yang terbaik, seluruh dunia tahu Najib guna bangla
      https://www.facebook.com/photo.php?v=342009482588204

      Padam
    2. sambungan

      Pemuda Mendakwa Undi 2 Kali
      http://maemahi.blogspot.com/2013/05/saya-mengundi-2-kali-pengakuan-seorang.html

      Respond Dunia Terhadap PRU13
      http://www.wasukalu.com/2013/05/akhbar-taiwan-gambarkan-najib-seperti.html

      Padam
    3. sambungan

      http://www.idhamlim.com/2013/05/kertas-undi-berlainan-dun-dalam-satu.html


      http://mountdweller.blogspot.com/2013/05/lagi-cerita-anih-bin-ajaib-ini-dari.html


      http://www.kedahlanie.info/2013/05/sebelum-nie-spr-kantoitapi-ini-bn.html

      Padam
    4. ini pulak link utk pakatan fitnah rakyat......tolong sebarkan nya wahai puak kuat fitnah.

      http://www.pisau.net/hot-bn-jahat-bangsa-cina-tak-rasis-sebarkan/

      akhir zaman fitnah berleluasa.......tanda2 kiamat......

      Padam
  12. 9:02 to 9:24. Aku ucapkan tahinah pd hang sbb hang punya kajian dan siasatan sgt baguih. Oleh itu aku amat mengharapkan hang bw semua bukti had hang ada ni pd pemimpin hang. Depa bulih fail petisyen di mahkamah tinggi utk cabar kputusan PRU had lepaih ni. Biaq mahkamah yg tentukan bukti had hang ada ni kredibel atau tidak. Bulih percaya atau tidak. Sah atau tidak.

    Aku harap pemimpin hang tunjukkan contoh yg baik dgn melakukan sesuatu mengikut peruntukan undang-undang yg ada. Tunjukkan yg depa menghayati dan mengamalkan prinsip rukun negara yg ke 4. Bukan mengamalkan undang-undang rimba. Depa tu pemimpin. Apa yg depa buat penyokong akan ikut.

    BalasPadam
  13. persepsi, campak? setakat cerita dan persepsi semua boleh buat, orang nak bukti, saksi.. huk aloh, isu bangla, kata ada 40k bangla mengundi mana? ada nmpak tak seramai tu bangla? dan pelbagai2 lagi bukti persepsi dicipta red bean army, rasanya boleh menang ke kat mahkamah? bukti sahih mende, yg paling lawak, undi 2 kali, kalau betul, masa sebut nama, org spr siap cakap kuat2 la, check deatail, pemerhati buat apa? itu pun dah kantoi byk bro.. nak orang suruh percaya? pencacai aku rasa percaya.. sbb mereka kecewa sbb bang non tak jadi pm da.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sbb tu aku byk kali ckp pd kwn-kwn aku had sokong pembangkang. Bw bukti tu ke mahkamah tinggi. Biaq mahkamah tentukan. Depa ingat DS Anwar dak tau ka hak yg pakatan dia ada? DS Anwar lebih dr tau yg dia bulih fail petisyen. Lebih dr tau yg kalau dia ada bukti kukuh yg sah, dia bulih menang petisyen tu di mahkamah, mcm yg dia menang kes saman dia. Jd hang ingat apa tujuan dia anjur himpunan tu kalau bukan hanya nk sebar dan tanam persepsi?

      Padam
  14. Balik pd posting hang headbomb. Aku rasa inilah akibat yg perlu ditanggung oleh org melayu bila terpengaruh dgn slogan "Asal Bukan Umno".

    PR bukanlah satu gabungan tetapi hny satu bentuk kerjasama utk menjatuhkn BN. Setiap parti didlmny adalah entiti yg berbeza dan terasing. Punya prinsip yg berbeza, ideologi yg berbeza, matlamat jangka panjang yg berbeza dan kumpulan penyokong yg berbeza. Bukti paling jelas ialah di Selangor bila dilihat tiga-tiga parti itu mendpt sokongan yg sama kuat. Depa mula bermasalah utk pilih MB dan Excony.

    Tp percyalah bila masalah depa selesai nti, yg akan disalahkan ialah UMNO sbb membesar-besarkan hal ni. Aku dh bulih baca skrip puak depa ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm udahlah, skrang ni orang melayu dah tak mau beri kepercayaan dgn pr, mungkin majoriti orang cina ya, sbb bang non janji pm nanti orang dap ambil, so udah2 le tu hulur kepala dkt kiasu2, sok nnti anak cucu ludah bila tanah dah kena jual kati..

      Padam
  15. Ready to answer...one...two...go!.....hehe

    a)Lari peti undi:

    1) kenyataan sgt kontradiks....aku try cari sumber & aku jumpa ini (dr pro pembangkang):
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491269370938810&set=a.491222330943514.1073741846.159764004089350&type=3&theater

    hahahhaa....sekejap kata CAMPAK....sekejap kata BAWAK...mana satu dey macha?

    2) Petugas SPR jelas2 bawak peti undi.....bukannya sorok2....bezakan perkataan BAWA & Bawa LARI....no credible at all

    3) Tak boleh dibuka....no komen

    4) Pergi link yg akku bg & buktikan itu HELI MCA...mana lambang MCA? & please la.. BAWA & bawa LARI is different thing...waduuhhh

    5) Video 1: GILA KABUR....ntah apa2 yg dicakap....cuma aku sifat penyokong PAS yg berperangai spt Jahiliyah

    Video 2: Kalau itu kau namakan KERTAS UNDI nampak sgt wakil pembangkang dlm tpt penjumlahan undi, pemerhati & pengundi2 pembangkang mmg TAK KENAL kertas undi TULEN.....hahahaha

    Video 3: apa bukti itu TEKSI????...yannadeee....pertama kali aku tgk Teksi mcm tu....hahaha

    6) Sama dgn video 3 Auta No. 5: aku tanya lg sekali....apa BUKTI ITU TEKSI?....kalau dah SPR sendiri dihalang bawa kertas undi, kau nak suruh siapa bawa?...Malaikat?....SETAN?....atau kau nak kotak undi tu terbang sendiri?

    7) dia sendiri tak yakin dgn kenyataan dia yg kata kertas undi hanya boleh diagihkan ke pusat2 mengundi pada hari mengundi.....kata2 dia bertambah tak kredibel bila dia kata warna tape berubah sedangkan video yg dia tunjuk masa sebelum borang dibawa keluar ada kotak yg bertape lutsinar & biru.....sooo mana dtg warna tape berubah?

    psssstttttt.....BIDEO kali ni ble jd saksi....pssstttt walharamu, walhalalku....mamposs gaya gini

    NEXT PART......

    BalasPadam
  16. b ) Pekerja SPR tak beretika

    1) apa kes pulak dgn kertas undi yg tak dipulangkan?....lupa dgn post kau sendiri ttg budak yg UNDI 2 KALI?....mana kertas undi kali ke-2 tu?..siapa boleh pastikan pekerja SPR tu bukan balaci pembangkang?

    2) Pastikan dulu pukul berapa waktu dia tidur....aku tak nampak pengundipun nak masuk saluran yg dia jaga?.....kalau dah habis pengundian bhg dia, dia nak tidur TERLENTANGpun org ak ble halang

    3) apa RASUAHnya?....duit diberi SELEPAS undi....dgr apa pompuan tu kata?....nak duit..nak duit..aku tak kira....aku dah undi BN.....my question...siapa tahu kau undi BN?....perangai kebuluq duit ni perangai PAS....mulut biadap, berkata2 menipu, lepas tu minta duit.. org lain ok je, tak perlu nak meroyan...try tanya pompuan tu...ada SIDE INCOME ke?

    BalasPadam
  17. NEXT ISSUES:
    c) Blackout

    1- Zainab binti Zainun from TNB has made it clear that there was NO blackout last night in the hall, meaning the power supply must have been cut off by someone or a group of people INTENTIONALLY.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=565849236788808&set=a.223351487705253.58052.223344854372583&type=1&theater

    dah JELAS....NO Blackout....apa pointnya?....hahaha..kalau begini boleh percaya apa kata kau percaya ini pula:
    http://theflyingkick.blogspot.com/2013/05/blackout-adalah-taktik-jahat-red-beans.html

    muaaahahahahahahaha

    takkan satu je tempat yg di"YAKINI" blackout....kata byk lagi?....mana?...mana?....senaraikan la

    BalasPadam
  18. perkara fitnah dah mcam makanan bg puak pr. ada officemate wife aku yg usia dalam 50an taksub ngan pas sampai taknak baca paper n berita dari media mainstream.

    so camne nak tau kbenaran.klau dah fitnah je dr paper pmbangkang,dah tu trima bulat2 sgala benda tanpa usul periksa.

    aku sokong umno pun still baca blog puak pr,still gi blog puak cina tu smua.......apa nak takutkan,kita nak cari kbenaran..........

    bila kita bagi pnjelasan, ckp kita spin the issue.......then cari kambing hitam utk di salahkan.......

    mmg dah rosak mereka ni.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju....aku yg pro BN masih lagi baca blog/paper pembangkang....nak cari kebenaran perlu teliti dua2, baru betul caranya

      Padam
  19. NEXT......hehe

    d) Warga asing

    1) Buktikan diorang pengundi hantu...itu je...stakap ckp2 siapa2 boleh buat

    2) Mana bukti IC diberi dlm bas?....mana?...aku cuma nampak bendera PAS & sok sek..sok..sek Cina dr CHINA....ada ke diorang mengundi?....apa wakil pembangkang dlm pusat mengundi buat?.....TIDOR?

    3) Tak ble buka....no komen

    4) Mana IC yg dirampas?....kalau satu je lepas tu tiba2 muncul dpn kamera & KABUR mcm mana nak percaya?....korang belasah mereka tanpa dpt kepastian....mmg ZALIM!...ini yg berita dr Taiwan ke mana ntah....ambil utk berita mereka....kenapa bab diPUKUL tak disiarkan?...double standard/two faces?...mmg biaDAP

    5) gambar je?.....bukti diorang warga asing?

    6) Tak ble buka..no komen

    7) dah brapa lama ajar si pelakon tu?...hahaha...bukti dia mengundi mana?....bukti dia warganegara mana?....kalau takat naik moto x da lesen & road tax BERLAMBAK atas jln raya....belum kena cekup boleh laa ckp polis baik....korang merusuhpun polis bg makan...mmg polis Malaysia ni baik cuma korang suka panggil ANJING!

    8) ambil dr JAUUUHHHH....mana nak jelas....sok sek...sok sek si Cina dr China

    9)Mmg tak patut warganegara nyanyi lagu negaraku salah...tapi berapa ramai warganegara mata sepet yg gagal nyanyi lagu negaraku.....masa sekolah menengah dulu berlambak......skrg, persoalkan org lain....ckp BMpun pelat & berterabur

    10) Bukti apa ni?...hahaha

    11) hahahah....kat mana diorang mengundi ye...video punyalah KABUR....boleh jd bukti...yg HD ditongsampahkan...yg ambil videopun belum tentu wwarganegara....hahahaha

    12) mmg la polis backup....dah korang halang dia mengundi apasal?.....sibuk tanya negaraku, rukun negara, ckp india....yg Cina dr China ni mcm tau sgt....propa lebih...cuba kau suruh diorang buat semua tu...tp konpom FASIH berbahasa cina....ckp BMpun hancusss..warganegara?

    13) mana 2 kali undi?...mana 2 dakwat pd dua jari?...mana?...kau ni ambil bukti dah tgk ke belum?....kau sebar fitnah..taulah apa kau dpt

    14) masih lg pengundi "HANTU" yg sama.....mana bukti dia HANTU?....ni bukan bukti, ni PERSEPSI DANGKAL

    BalasPadam
  20. e) Dakwat kekal

    1) setakat bukti yg kau beri hanya ada SATU yg "BERJAYA" mengundi kali ke-2...iaitu post ttg budak tu & aku akan patahkan hujah dia ikut LOGIK AKAL je

    dakwat tak kekal bukan hanya ada pd DDHD, tapi juga DSN.....NA, Husam, Hj Hadi, Anwar, Izzah punya dakwat kekal mcm mana?....ke jari masing2 kena POTONG?

    BalasPadam
  21. f) United Nations (PBB)

    hahaha...memandai2 kata petisyen dr PBB

    Petition by
    Terry Kok
    Kuala Lumpur, Malaysia

    PBB mana ni?....Pertubuhan Bangsa2 Berhantu ke?...hahaha

    BalasPadam
  22. Agenda memburukkan nama Malaysia di luar negara mmg dah bermula lama.....cuma semakin sofistikated, terancang, tersusun & semakin biaDAP bilamana ada warga Malaysia yg sanggup mengHINA negara sendiri di mata dunia sedangkang usaha dia utk memartabatkan negara amatlah boleh dipersoalkan

    kalau setakat petikan akhbar memburukkan Mas kau nak berbangga, itu menunjukkan betapa rendahnya JATI DIRI, sifat NASIONALISME sygkan negara pada diri yg menyokong.....sepatutnya masalah negara sendiri, sendiri selesaikan....ini nak dibawa si pengganas antarabangsa US utk memBERSIHkan Mas.....itu BODOH namanya

    lagipun, apa pemberuta luar negara tahu ttg Mas?...mrk bukan warganegara, mrk bukan tinggal di Mas, mrk bukan bertutur bahasa MAJORITI rakyat Mas & jika Mas hancur, mrk tak rugi apa2....jd apa yg nak dibanggakan dgn mereka?

    BalasPadam
  23. Pemuda dakwa undi 2 kali...ini yg aku kata aku akan patahkan guna logik akal:

    1) dia kata dakwat di jari dia hilang selepas dibasuh guna depex.....sebenarnya berapa ramai dakwat dijari mereka yg mudah hilang?.....kenapa SEORANGPUN pemimpin pembangkang tak bersuara yg dakwat dijari mereka hilang?.....adakah jari mereka terputus?....atau LARUT DAKWAT?.....kalaupun hilang, ini adalah kes terpencil sbb dakwat abg dia TAK HILANG pulak

    2) mana bukti bergambar yg dia kata sudah diambil ORG RAMAI tu?.....takkan sorangpun takde post?...aku cuba cari, tp tak jumpa

    3) "Hasil siasatan mendapati tempat mengundi menggunakan 2 buku daftar pengundi yang sama dan ditanda oleh 2 kerani pengundian yang berbeza untuk "melancarkan proses mengundi".

    maksudnya wakil pembangkang adalah org yg SAMA?....apa ke bangang wakil2 dr pembangkang tak dpt kesan penipuan?

    4) takut kena saman bla..bla..bla..non partisan....bla..bla..bla..hahahaha..sesiapun kalau dah tekad nak buat dia akan buat....sedangkan kereta polis boleh diterbalik, demo di Singapore boleh dibuat, demo di Makkah boleh dibuat.....aku yakin dian ni PAS sbb hanya ahli PAS yg pandai berlakon baik & sgt BERANI utk melanggar undang2 kerana mrk tahu mrk akan terlepas dr undang2 atas sokongan pembangkang....SEJARAH sudah membuktikan

    5) report polis boleh ditarik balik pd bila2 masa...kalau report polis membolehkan peghukuman dijatuhkan, maka mmg AI masuk Sg Buloh dah

    BalasPadam
  24. http://www.idhamlim.com/2013/05/kertas-undi-berlainan-dun-dalam-satu.html: Penjelasan aku
    dlm byk2 kesilapan, hanya ada 4 kertas undi yg tersilap....yg menjadi kecoh bila kertas tu dipangkah pd nama calon PAS....ingat 4 undi utk PAS....jika utk UMNO mereka akan senyap sunyi....ada 2 kemungkinan: 1) mmg tersilap sbb yg buat ni manusia, bukannya malaikat. 2) ada ejen SPR yg cuba sabotaj...di sini persepsi main peranan...kalau nak bersangka baik amik no.1 kalau suka no.2 nak buat mcm mana

    http://mountdweller.blogspot.com/2013/05/lagi-cerita-anih-bin-ajaib-ini-dari.html...penjelasan:
    "Bagaimanapun, tidak ada pengiraan semula boleh dibuat apabila peti undi sudah disel dan Borang 14 telah diTANDATANGANI oleh ejen"....buat apa ejen wakil pergi tanda tgn kalau tak puas hati?

    http://www.kedahlanie.info/2013/05/sebelum-nie-spr-kantoitapi-ini-bn.html
    apa nye BUKTI?.....hahahahaha....tp aku PAS bg lg byk dr UMNO utk bdk2 U balik ngundi....tak kecohpun....ni bideo mak cik kecoh sama mcm kat atas....hahahaha

    BalasPadam
  25. Apa kesimpulan yg kita dapat?

    1) BIDEO rupanya bukan besi

    2) gambar lebih kredibel dr bideo HD

    3) Cina MUSTAHIL pengundi, tapi Bangla YE

    4) SEMUANYA adalah PERSEPSI yg timbul dr hasutan syaitan...aku ucapkan syabas pd Syaitan

    sebab itu bahaya sebar berita yg tak tau hujung pangkal kerana boleh membawa kpd FITNAH:

    Firman-Nya yang bermaksud: Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya (Surah al-Baqarah, ayat 191)

    Akan muncul suatu ketika di mana ilmu Islam dihapuskan, muncul pelbagai fitnah, berleluasa sifat kedekut dan banyak berlaku jenayah (Hadis riwayat Muslim)

    Firman Allah bermaksud: Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamumenyesali perkara yang kamu lakukan (Surah al-Hujurat, ayat 6)

    kalau ada terkasar bahasa masa menjawab tu minta maaf la ye....kdg2 teremosi melihatkan bukti DANGKAL & LEMAH yg cuba dibawa....cuma aku nak tanya, sblm post, kau betul2 dah tgk/ baca ke bukti2 yg kau beri tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi bangla yg 40k tu tak de pulak dapat tangkap, ada jumpa tak? kat situ dah kantoi sgt, haha.. meme orang panggil jenis sempudal 24 jam bro.. hahaha

      Padam
  26. Penjelasan yang sangat mantap...Shyabas bete shyabas.... tiru india punya.. :)..

    BalasPadam