Jumaat, 24 Mei 2013

sampai sekarang mereka tak berani jawab hal ini

kadang-kadang cara politik merapu yang diajar puak-puak anarkis ni dah jadi ikutan dekat orang pas, apa tak leh tak fikir baik buruk? apa dah tak de orang nak tegur? ai hal ni kalaulah orang umno yang buat, tak cukup tanah mereka menibai, mau siang malam demo dekat pwtc ni.

tapi apakan daya bila mereka buat, bila orang tanya, mereka zip mulut, ni lah pesen orang hebat-hebat dalam pr. dah tak de orang kuat agama dalam pr nak menegur hal ini? ai kang taji lebih-lebih kang kata aku tak de ilmu lah, ini lah, ye lah orang pr je lah terer semua serbi, sampai syurga dan neraka pun mereka leh tentukan beb.

ai macam-macam dunia politik malaysia ini, hal ini berlaku setelah di rosakkan insan yang bernama anuar ibrahim, semua boleh, semua sebat. asal kita tawan putrajaya, tapi putrajaya pun tak dapat tawan, tu yang meroyan, hehe..


ps: dunia dah nak terbalik!

5 ulasan:

  1. Tasyabbuh kufur, la kom dinukom wa liyadin dan innaddina 'indaAllahil Islam dah diabaikan.

    BalasPadam
  2. Betapa ceteknya AKAL yang menipu manusia, hanya kerana HASUTAN dan DENGKI Syaitan menang segalanya. Tergadai Aqidah kerana perjuangan kebenaran kononnya...Waliyazubillahminzalik!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. konon terlalu islam masing2 sedangkan serangan akidah oleh DAP tidak langsung dpt dihidu !!!

    BalasPadam
  4. Ulama' mereka tahu benda ni salah, tetapi masalahnya pengikut mereka lebih mendengar kata pemimpin lain berbanding pemimpin sendiri. Dan mungkin takut kehilangan pengikut yg semakin ramai terarah kpd kiblat PKR dan DAP, maka perkara ini tidak dihalang.

    Teringat pesanan seorg ustaz yg mengatakan menyambut hari ibu itu haram krn sejarahnya berasal dr kepercayaan org krstian. Lalu menyalakan lilin ini bagaimana pula sejarahnya?

    BalasPadam
  5. .
    .
    .
    Maka akan dapat jawaban dari puak Pakatan Haramjaddah,

    " hai pegang lilin pun salah"... Yusof Qardawi kata ok, inilah fitnah kerajaan BN, tidak toleransi serta perkauman.

    Moleklah tu, ketua umum kaki liwat, Ustud Suntut Badrol pun ada, segala bentuk kejaddah pun ada.

    Pengikut tegar yang fius otak putus...

    .

    .

    .

    BalasPadam