Khamis, 16 Mei 2013

soalan bocor untuk spr!! masak le bn bro!!

wah bukan main gembira mecei pr beb, dengan soalan ini sah anuar ibrahim akan jadi pm tidak lama lagi, habislah bn, masak la orang-orang bn, habislah, sah pakatan rakyat akan jadi pemerintah tidak lama lagi la wei... aduh.. apa aku nak cakap ni... tergetar-getar ni... siut la.. fuh..

siul la.. masak.. arghhhhhhhhhhhhhh...



perkara dibawah inilah yang puncanya... adeh!!


aaa apa lagi jawab la.. wakakakaka... dah kalah kalahlah, apa tak reti-reti ke camne.. hahaha..

ps: hehehe jangan mara aaaa... hahaha... pui..

9 ulasan:

  1. Depa nk jawab lagu mana, dh depa sendiri pun dak tau. Kita kata depa burung kakak tua, depa marah.

    Tapi ada jugak yg boleh jawab headbomb. Jawapan yg selalu aku dpt klau berdebat dgn puak depa pasai benda ni ialah " cari sendiri kt internet ". Hahahaha

    BalasPadam
  2. Mengapa bang Nu Ar tak ajak Nik Ajis (Mantan MB Kel) dan Hadi menyertai rapat umum "membantah" keputusan PRU13?. Kalau benar ada penipuan dlm PRU13, arahkan DUN PP, Kel dan Sel dibubar dan desak adakan pilihan raya kecil yg baru. Bari tak Nuar...dan Sakit Siang bahalol lakukan? Pada melalak ke sana kemari buat apa? Kalau berani buat apa yg disarankan.

    BalasPadam
  3. Bangang pembangkang adalah bangang dulu kini dan selamanya.

    Mereka bersorak kata pengundi pr lebih ramai dari bn. Tapi mrk sorok fakta pemimpin dipilih sebagai wakil berdasarkan kawasan mereka. Lojiknya takkan sesuatu kawasan yg memilih wakil mereka sendiri terpaksa tunduk kepada wakil dari kawasan lain yg mempunyai populasi yg lebih ramai.

    Kalau ikut teori bengong pembangkang seluruh dunia patut ambil negara china sebagai pemimpin no.1. Kat malaysia ni pula umno yg mempunyai banyak undi tak pulak dibangkitkan oleh pembangkang.

    BalasPadam
  4. pakatan ada jawapan untuk itu semua la. apa punya soalan senang macam tu. nak tahu jawapannya? jawapannya ialah TAK TAHU!!!!

    BalasPadam
  5. Memang tough punya soalan. Sebab semua tu kena tanya Najib's Magic. Apa pun boleh dengan magic beliau.

    Terbaru persembahan Najib's magic adalah apabila melantik pemimpin Hindraf sebagai Timbalan Menteri. Padahal Hindraf adalah sebuah pertubuhan haram yang ditarikbalik statusnya dan dikaitkan dengan pengganas.

    With Najib's magic, NOTHING is IMPOSSIBLE. Being Rakyat, just sit back and enjoy the show.


    wakakakakkakakakakakakakakakakaakakkakakakakakakkakak

    zam zam ala kazam.......... flip flop

    waakkakakakakakaakakakakakakakakkakaakakkakakakakakka

    BalasPadam
    Balasan
    1. soalan diatas takkan mmpu punya kalu mau jawab macai.. tapi dia suruh orang dok jawab soalan dia, ni kira faham soalan ke otak mmg badas, kata tak sahkan pru, yg pergi menyebuk pehal wakakakaka.. badas badas...

      Padam
    2. Hahahaha. Mcm mana nk lulus peksa ni? Soalan di bg x mu jwb. Dia bg soalan lain plak. Hahahaha

      Padam
  6. aku yakin puak2 pr tu adalah pengundi hantu dari indon. sebab mereka yakin dan percaya dgn undi majoriti. kan di indonesia memang ikut undi majoriti. tapi di malaysia ini kita gunakan undi elektoral.

    BalasPadam
  7. Berkaitan Hindraf yg sy fahami,melalui permuafakatan dan toleransi PM maka Hindraf harus didaftarkn sbg pertubuhan yg sah di sisi undang-undang sblm sbrg kerjasama dilakukan. Maka kini Hindraf tlh merupakan pertubuhan yg berdftar. Najib melihat Hindraf merupakan slh satu saluran masyarakat india menyuarakan hak dan permasalahan mereka. Maka pengerusi Hindraf dlntk sbg manifestasi kesungguhan Najib utk menyelesaikn mslh masyarakat india disamping tdk mengetepikn peranan MIC dan PPP utk bersama memajukan taraf hidup masyarakat india. Semuga iltizam Najib ini mmpu mengembalikn sokongan masyarakat india kpd BN dgn lebih jayanya pd PRU14...

    BalasPadam