Khamis, 2 Mei 2013

TAHNIAH KERANA ISRAEL BAKAL MENJADI RAKAN KEPADA MALAYSIA, SELEPAS PRU NI!!

tu lah dia beb, aku selalu bongkarkan isu israel ni, tapi sorang dari pak maun tak mau jawab, tak mau berbicara sikit pun isu ni, mereka risau kalau tersalah cakap, maka kantoilah mereka memang sah menjadi proksi israel!! demn it


siapa nak jawab hal ni weh!! siang malam sembang tentang negara Islam, kronisme, rasuah, tapi jahat-jahat umno beb, tak de nak berkawan dengan Israel! apa punya sialan mangkuk ayun punya politik gini ni?

ni siapa nak jawab ni? siapa?


ps: mungkin mereka anggap ini semua fitnah, tapi masalahnya bukti-bukti yang ditunjukkan, kita patut ragui siapa manusia ni, masak malaysia sok!!

1 ulasan:

  1. Diorang x komen bkn sbb x nak komen.. tp x reti n x nak baca surat khabar inggeris.. mcm katak bawah tempurung. Kalau surat khabar melayu yang tulis, diorang kata konspirasi umno/bn. Diorang cuma baca surat khabar harakah n keadilan daily je..

    BalasPadam