Selasa, 14 Mei 2013

u menang u diam, u kalah u bising, ini macam pun ada?

kalau betul spr tak telus, apasal semua negeri pakatan rakyat menang ketua menteri dan menteri besarnya dah angkat sumpah? tu kira halal ke camne, udah-udahle, dah kalah kalahlah!!


ps: dia aja yang betul, orang lain semua salah, mengelabah gila beb.. lain kalilah!!

12 ulasan:

  1. din jerawat sibuk saje..dah lah kalah..

    BalasPadam
  2. Manusia jenis apa haa dia ni? meroyan tak tentu hala..meluat dah tengok muka

    BalasPadam
  3. PRU 14 nanti kalau PAS dapat 20 , DAP 9 dan PKR 12 .. korang ingat sapa MB Selangor ... ? Jawapannya tetap PKR juga hehe .. tau kenapa ? sebab DAP + PKR = 21 tetap majoriti ... sian PAS sentiasa diperkuda oleh DAP dan PKR dalam Pakatan Haram ni .. PRU 13 dah melepas jadi MB Selangor ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju. Pas mana pandai kira.Se

      Padam
  4. nak lari tajuk lg...minta izin bro....hehe

    pada BANGSA yg sedar diri dilahirkan oleh ibu bapa Melayu, dibesarkan oleh ibu bapa Melayu, menjadi Islam scr automatik disebabkan lahir dr rahim Melayu & redha atas kehendak Allah dilahirkan di kalangan bangsa MELAYU......sila2 rajinkan diri utk menonton VIDEO BESI ini

    tak rugi menonton, insyaAllah dapat sesuatu...mungkin setiap org berlainan

    kaum TANPA BANGSA (kaum PAS & PKR) atau bangsa2 lain kalau nak tonton dipersilakan....buka minda, tenangkan hati & tontonlah semahu2nya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa yg nak ditgk?......haaaa....tgk ni

      http://daengselili.blogspot.com/2013/05/realiti-melayu-masa-kini-melayu-wajib.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign

      TONTON JGN TAK TONTON

      Padam
  5. Sememangnya PAS yang suka di perkudakan oleh DAPigs dan PKR.....

    BalasPadam
  6. Biduk berlalu, kiambang bertaut.
    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    Produk Bumiputra dan Melayu seperti berikut:
    1.Roti Gardenia (Syed Mokhtar Bukhary)
    2.Bihun Jati Bernas (Syed Mokhtar Bukhary)
    3.Minyak Masak Tiara (FELDA)
    4.Minyak Masak Saji (FELDA)
    5.Susu Manis Pekat Saji (FELDA)
    6.Susu Manis Cair Saji (FELDA)
    7.Magge Sajimee Saji (FELDA)
    8Mayonis SajiMayo Saji (FELDA)
    9.Marjerin Pelangi (FELDA)
    10.Sos Cili Pelangi (FELDA)
    11.Sos Tomato Pelangi (FELDA)
    12.Jem Peanut SunBear (FELDA)
    13.Sardin Agromas
    14.Sardin Pertima
    15.Kopi Hang Tuah
    16.Bihun Sufi
    17.Mi Kuning Sufi
    18.Kuey Teow Sufi
    19.Garam Sufi
    20.Sos Lada Hitam Sufi
    21.Sos Cili/Tomato Sufi
    22.Kicap Masin/Manis Sufi
    23.Tepung Goreng Sufi
    24.Minyak Masak Sufi
    25.Telur Cap Sufi
    26.Ubat gigi Najwa
    27.Ubat gigi Halagel
    28.Garam Halagel
    29.Tepung gandum Cap Bidara
    30.Tepung gandum Faiza
    31.Jus minuman Safina
    32.Syampoo D'herbs
    33.Mydin
    34.MyMart (kedai keluaran Mydin)
    35.Bihun Kampung

    BalasPadam
    Balasan
    1. kami sekeluarga udah bermula membeli barang2 buatan bumiputra, dari dulu pun sama, beli di kedai runcit orang melayu..

      Padam
    2. AWAS Bro Headbomb, serangan MALWARE dah dikenakan terhadap laman web blog pro-BN. MMI antaranya dah kena block.

      Padam
    3. mereka dah mula serang, red bean army..

      Padam
  7. Pas bodo,pas kambing,pas tongong,pas cucuk hidung,pas kena berak cirit,pas ball less,pas mangkuk,pas dayus,pas duduk celah kankang,pas pak turut,pas bebal,pas nyanyuk,pas. ?...ahli pas yang kecewa...tq

    BalasPadam