Ahad, 9 Jun 2013

4 MEI 2013 - PAS BAGI TAU 7 NEGERI KOMPEM PR TAWAN!! WOW!!

yakin terlalu sangat boleh memakan diri, ikut sangat kajian umcedel tu keke.. ikut sangat propaganda bang non tu, hah, war-warkan terus mereka sudah menawan putrajaya, bn dengar pun goyang satu badan..trr trrr trr. tetapi Allah penentu segalanya!! PROPAGANDA YANG GAGAL DARI PAKATAN RAKYAT..

BUKAN MENGUNGKIT TETAPI MASA TU RAMAI DIKALANGAN PEKAKAS PR PERCAYA DAN YAKIN TAHAP GABAN! TAPI BILA KALAH TAK LEH TERIMA KENYATAAN!! hehe..


link harakah yang angkuh klik sini

17 ulasan:

  1. Assalamualaikum semua,

    Mulakan perniagaan dengan menjual apa saja atau membeli serta iklankan produk dan perniagaan anda

    di laman web www.produkmuslim.info

    Sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    BalasPadam
  2. Bn pon dengan penoooh yakin boleh ambik semula selangor dan pulau pinang dan selangor & pulau pinang berjaya kembali kepangkuan bn...

    BalasPadam
  3. aikkk kes ZINA stopali spender putih saiz gajah senyap je. org2 PAS adalah kumpulan manusia yang HALAL MEMANTAT anytime... babi haram lahanatullah punya manusia !!!! semoga allah turunkan bala aatas stopali PENZINA TUA !!! dan anwar ibrhaim PENZINA BONTOT tua !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang kuat umno9 Jun 2013 4:12 PTG

      betul jugak tu..tak kan nak senyap je, video sebagai bukti pon dah helas....
      Yang kena liwat pon dah bersumpah, video dengan cina doll pon dah ramai orang tengok...bila nak dakwa nie?...dakwa ler dengan segera bior dua ekor biawak ni kena tangkap dan dipenjarakan.

      Padam
    2. video china doll tu nak dakwa atas kesalahan apa? kesalahan zina tak ada dalam undang2 malaysia bongok

      Padam
    3. orang kuat umno9 Jun 2013 8:07 PTG

      Itulah istimewa nya undang2 malaysia....tu pon ramai lagi yang bodoh dan masih mempertahankan undang2 yang bongok tu...maka begitulah umdang2 malaysia kita yang tercinta ini...

      Padam
    4. Ish, ish, ish ko ni. Ko nk kata hj hadi bodoh ke? Bukan ke dia dh setuju kekalkn perlembagaan dan undamg-undang skrg mcm yg buku jingga tu dipersetujui. Apa ke bongok penyokong yg sokong hj hadi ni?

      Padam
  4. Stopa dah lari menyorok sebab kantoi.. satu dunia nampak dia ber**** dasar tak malu!

    BERTAUBATLAH KAU STOPA!!

    BalasPadam
  5. Wei Stopa bila lagi nak kasi tau hal spender putih tu..daripada sebelum pru13 sampai sekatang dok diam jee..

    BalasPadam
  6. Dulu ada sorg mamat PR kata. Pakatan byk kali kalah tp x pernah meroyan buat huru hara. Tp BN x pernah kalah. Kalau kalah jgn meroyan x boleh terima plak.

    Skrg sapa la yg x boleh terima. Hahaha. Gelak lagi, hahaha. Sekali lagi, hahaha. Gelak jgn berenti, hahahahahahahahahahahaha. Penat la nk taip....

    BalasPadam
  7. Puki la najib..cakap boleh dpt selangor psl najib yg jadi ketua.noh udang n zain babi jugak mesti meletak jawatan n dinyahkan dr umno.knp najib meletakan ketua penyamun unt rampas selangor?...hasilnya umno semakin lungkup di selangor...

    BalasPadam
    Balasan
    1. RED BEAN ARMY... SILA KELUAR DARI SINI.
      KEMUDIAN, KELUAR DARI MALAYSIA.

      BAWA SEKALI LIM ANAK BERANAK, DAN SEMUA CINA BERKOTE KUNING!

      PUUUUIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

      Padam
    2. 7.44, komen mcm bru lepas minum todi, akal ada jgn disimpan dlm tengkorak, gunakan le.. yg puki bkn najib tp cina, xkan ko xnampak lg apa cina buat? Ko ni puak kiram sesat ka pa?

      Padam
    3. Selangor kalah bukan kerana UMNO tak bagus tetapi kerana pakatan dengan bantuan RBA pandai! Pandai menipu!!! Cina kalau beretika bukan Cina namanya!!!

      Padam
  8. orang kuat umno9 Jun 2013 8:29 PTG

    Pencuri Malang Putus Pergelangan Kaki Ketika Bergelut

    Malang menimpa seorang pencuri apabila sedang bergelut dengan tuan empunya kawasan lalu terpotong kakinya apabila terkena libasan parang.  Mujur nyawanya tidak melayang dalam kejadian tersebut.

    Angkara didakwa curi besi, seorang lelaki terpaksa menganggung azab apabila kakinya terputus dipercayai terkena libasan golok ketika bergelut dalam kejadian di Kampung Gong Puyuh, Kadok, Ketereh di sini, kelmarin (3.6.2013).

    Kejadian berlaku pada jam 11.30 pagi ketika mangsa yang berusia 32 tahun itu dikatakan cuba melarikan diri selepas didakwa mencuri besi di sebuah kolam ikan.

    Timbalan Ketua Polis daerah, Superintenden Idris Abd Rafar berkata, pemilik kolam berusia, 34, sebelum itu menerima panggilan sepupunya mengatakan mangsa sedang mencuri besi di kolam ikan miliknya.  Katanya, lelaki itu kemudian berkejar ke tempat kejadian dan mendapati mangsa sedang membawa beberapa batang besi dengan motosikal.

    Dia yang menaiki van kemudian mengarahkan suspek pencuri itu berhenti tetapi permintaan itu tidak diendahkan dan dia terlanggar dengan motosikal mangsa sebelum terjatuh.

    “Sebaik turun dari van, suspek pencuri bertindak menyerang pengadu dengan beberapa kali melibas besi ke arahnya.  “Dia kemudian mencapai golok di raga motosikal suspek sebelum terkena pada kaki lelaki yang didakwa mencuri itu hingga menyebabkan pergelangan kaki kirinya terputus,” katanya.

    Menurutnya, siasatan awal polis mendapati pemilik kolam itu cuba mempertahankan diri, bagaimanapun dia disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan, manakala suspek pencuri itu disiasat mengikut Seksyen 4..............47/379 Kanun Keseksaan.....yg ni aku tak faham, mempertahankan hak kita tetapi kita direman...pencuri pula dibawa dan dirawat di hospital..begiulah baik nya layanan polis pada penjenayah di malaysia ini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu la hak perubatan seorg tahanan. Kalau cedera pihak berkuasa kena beri hak perubatan. Hukum tetap kena hukum. Org yg kena hudud potong tgn pun kena bg rawatan pd dia lepas jalani hukuman. Mana boleh lepas potong tgn tinggal bontang mcm tu je? X tau la kalau hudud yg PAS draf tu x de sentuh soal hak perubatan seorg pesalah. Sbb tu mahathir reject kot...

      Padam
  9. 7 negeri termasuk negeri jin.


    - mat spendar kapal layar -

    BalasPadam