Selasa, 11 Jun 2013

biar betik? ustaz azhar idruz ajak toit-toit? huish..

aku tak mau kata apa, kalaulah si penyebar cerita ini hanya buat cerita bohong, menanggunglah, kalau ia kejadian betul sisasatlah, huish, takkanlah hea, takut ini tektik bunuh karekter yang selalu orang buat dekat insan-insan popular, ds najib pun kena, isu altantuyanya, bang non dengan chinal doll nya, tapi kes bang non dia kira payah sikit nak sembang sebab video besi telah membuktikannya, keke..

entah lah labu, ustaz azhar idruz kan dah kawen buat kali ke-3, ada 3 isteri, takkan lah kan, yang si mangsa pulak katanya dah tutup acc facebooknya, jadi kesimpulannya, orang macam uai kan orang popular, mestilah ramai orang tergila-gilakan dia kan, so faham-faham jelah labu... hehehe..


*Ini Maryam Mazlieynna Mazlee*

ps: awek ni pun satu nak cari publisiti kasi lah trill sikit, ini dalam facebook, silap haribulan yang buat facebook muka dia ni orang lelaki, guna nama Maryam Mazlieynna Mazlee untuk memfitnah orang, biasalah akhir zaman ni fitnah macam air yang mengalir!!

sumber klik sini

2 ulasan:

  1. Tahniah headbomb...andac memang pandai...

    BalasPadam
  2. akhir zaman fitnah berleluasa.....tak kira pemerintah atau pmbangkang, kita kena adil, sila lapor pd polis kalau betul ada jenayah,dan siasat dgn teliti segala laporan..........mangsa yg teraniaya harus dibela......

    jgn percaya bulat2 segala berita klau tak siasat,takut2 kita terpalit dosa besar mnyebar,mempercaya atau membuat fitnah....

    BalasPadam