Khamis, 20 Jun 2013

edisi komplen pasal jerebu paling bedebah abad ini!!

goverment do so? shit. ok la senang cerita, jerebu ke, apa ke semua kerajaan salah ke?, bodoh.. bhagal punya komunis, hal jerebu pun mau politikkan, gila bodoh piang punya manusia.. apa ko ingat bila jerebu teruk ds najib kena beli kipas gergasi supaya jerebu tu alih kat negara lain.. apa pun bedebah la hai..

mentaliti pemimpin pembangkang tetap bastard!! pui

ps: dari berak, pengsan, kejang, kena sawan babi sampai kucing sakit pun salah kerajaan.. nate bewok!!

6 ulasan:

  1. A stupid question awaiting for a good answer.DIY.It wont happen until you appreciate and support the current government effort.

    BalasPadam
  2. Betul la tu dia tulis, apa krajaan buat? Spatutnya krajaan menapis jerebu2 ni, buat 1 penghadang, mungkin tembok batu atau letakkan kipas angin banyak2 disepanjang pantai, tolak balik jerebu ke tempat asal.. Kita kena brtindak pantas klu tak nanti BABI-BABI tu nanti komplen.

    BalasPadam
  3. tu lah heran apasal kerajaan kita ni tak panggil ultraman n suparman kasi sedut jerebu ni...pastu suh ultraman dan suparman terbang ke planet of the apes n hembus keluar jerebu tu kat situ. harap nga kor ming tolong pas kan idea ni pd kerajaan yg memrintah secepat mungkin.

    BalasPadam
  4. yang patut di buat ialah tangkap saja babi tu...bagi pakai baju superman atau superbarua...ikat kat kat puncak menara petronas twin tower...dan suruh baru tu sedut jerebu sampai...habis..

    BalasPadam
  5. orang kuat umno21 Jun 2013 7:39 PG

    Kerajaan tidak perlu bertindak, kerana jerebu tidak menentang kerajaan bn, maka tiada tindakan yang perlu diambil. Sekiranya rakyat sakit, pergi segera ke klinik 1 malaysia dapatkan rawatan, dan sekiranya mati, maka tanam dengan segera. Apa yang patut kerajaan bn buat ialah, fikir cara mana nak mengembalikan wang yang telah dikeluarkan semasa kempen pilihanraya 13.

    BalasPadam
  6. kalau dah babi tu babi jugak

    BalasPadam