Isnin, 3 Jun 2013

[edisi lahabau] benda asing dalam tomyam yang paling tak leh blah!!

ades, spoil lah kalau tengah sedap-sedap makan, hirup kuah tomyam, boleh pulak menatang ni muncul, mau tersembur tepat ke muka orang yang duduk depan kita, keh keh keh.

sangat badas!!



ps: yum yum, brerkkkk...!!

penpatah blogspot

8 ulasan:

  1. pelaris tu...ha ha ha

    BalasPadam
  2. biasa tu benang mop. kekadang tu dorang reneh sekali dgn spender...lagi tak boleh blah!!!

    BalasPadam
  3. Pengalaman saya: Pernah jumpa utas tali mop dalam nasi biryani mamak...

    BalasPadam
  4. patutla sedap mengalahkan che embun punya masakan kekekekekeke

    BalasPadam
  5. Jumpa apa pon dalam makanan...ia tidak menjejaskan kedudukan perdana menteri, maka ia tidak diambil kira...

    BalasPadam
  6. Kekadangtu tukang masak cinatu rendam telur dia dalam sop babi diaorang

    BalasPadam
  7. AKU RASA BUKAN TALI MOP TAPI TALI GUNI BERAS AJA

    BalasPadam
  8. Aku ada satu cerita, cerita dari kawan aku Kami panggil Abang Adam, diani tak mahu makan kat kedai cina, katanya pada satu ketika dulu ada sepasang kekasih pergi kekedai cina, diaorang tempah roti canai, setelah roti canai masak lalu dihidangkan pada sepasang kekasihtu, bila dia nak makan rotitu rasa karinya tak sedap, diapun beritahu kat pekedai cinatu, pekedai cinatupun ambil semula kari tadi dan dibawa ke belakang kedai, diapun rendamkan telurnya dalam kari tadi, lepastu diberikan kepada pelanggan tadi, pooiyo sedap betul rasa kari cinatu, kata pelanggantu pulak,sejaktu lah abang Adam tak makan kat kedai cina lagi

    BalasPadam