Sabtu, 1 Jun 2013

[edisi lompat parti] mungkin ini akan memeningkan lagi anuar ibrahim? panas!! panas!!


nyot nyot nyot, cerita panas ini bukan cerita palsu atau saja bagi gempak! tetapi dari sumber yang boleh dipercayai..

jeng.. jeng.. jeng...


Berita terkini- Di kala Anwar dengan egonya tidak berminat untuk menunaikan janjinya untuk bersara, dan masih degil mahu meneruskan siri bantahan Keputusan Pru13, negara dikejutkan dengan berita sekurang-kurangnya dua Ahli Parlimen dan Dua ADUN dari Pakatan akan melompat parti meninggalkan Anwar.

Momentum lompat parti mengulangi sejarah tahun 2009 apabila 3 ADUN dari Perak dan 7 Ahli Parlimen pakatan meninggalkan Pakatan dan Anwar. Di mana ianya satu peristiwa yang mengejutkan negara.

Ketika itu, Datuk Zaharain memulakan siri meninggalkan Anwar dengan diikuti Zulkifli Noordin, Tan Tee Beng sehinggalah kepada Gobalakrishnan dan juga Nasharudin Mat Isa yang turut meninggalkan perjuangan PAS yang semakin tersasar .

Peristiwa ini berulang lagi, Mymassa akan dedahkan selepas mendapat green light dari wakil-wakil rakyat tersebut. tiada siapa membayar mereka, tiada siapa mendesak mereka dan tiada siapa mengugut mereka.

Anda boleh pilih untuk tidak percayai berita ini, namun sejarah membuktikan pada mulanya tiada siapa mempercayai Zulkifli Noordin, Zahrain, Tan Tee Beng dan lain- lain akan mennggalkan Anwar. Akhirnya ia berlaku bukan.

Anda boleh teka siapa dan kami hanya boleh kata wakil-wakil rakyat tersebut 3 Melayu dan Seorang Cina. Sebab mengapa mereka melompat dan meninggalkan Anwar, tidak akan kami dedahkan sekarang. Kami perlu menjaga rahsia, Presiden UMNO malah tidak ada satu pun pemimpin tertinggi UMNO mengetahui hal ini.

Siapakah kami bukan penting kerana Presiden UMNO pun tidak tahu siapa kami. Kami tiada dana tetapi ianya adalah sebuah index pengalaman yang kami berjaya gunakan demi agama bangsa dan negara kita.

Kepada, Johari Abdul dan Saifudin Nasution, kamu silap bila kamu merangka untuk membeli YB dari BN. Kamu tersilap kerana kami lebih bijak dari kamu berdua.

klik sini
my massa

9 ulasan:

  1. Harap harap aku punya blood pressure boleh maintain hingga hari yang di nantikan....adus!!!

    BalasPadam
  2. lompat yg.tak membawa runtuhnya negeri fuckatoon..
    perlu berwaspada !!! fuckatoon hanya perlu 3 kerusi untuk rampas Perak.

    kita hanya puas hati jika adegan melompat ini membawa runtuhnya fuckatoon di selangor.

    pulau pinang, biarlah cina dok kat pulau...kos hidup tinggi, tekanan hidup tinggi...dan mereka bukan dilahirkan untuk jadi kaya secara automatik...mereka kena belajar tinggi,mencari kerja dan semua persaingan yg.kekadang sesama mereka juga bersengketa.

    gen2felda

    BalasPadam
  3. kalau ramai melompat rasanya nuar masuk hospital gila terus

    BalasPadam
  4. hehe.. kalau betul dia akan jadi pm gehekgostan pun takpe.. haha

    BalasPadam
  5. jangan lah berbohong....

    BalasPadam
  6. Usah la nk menipu beb...face la realiti...kuatkn ukhwah kita sesama melayu...

    BalasPadam
  7. Tidak semua wakil rakyat pakatan setuju dengan tindak tanduk anuar.

    BalasPadam
  8. orang kuat umno2 Jun 2013 12:20 PTG

    Kalau orang pkr lompat parti ia bukan lah sesuatu yang mustahil, kebanyakan orang pkr adalah bekas orang bn,....kalau lah berbondong2 0rang pkr masuk bn ia adalah perkara yang biasa.

    BalasPadam
  9. perangai org pkr sama mcm perangai umno. kalau umno mkn duit dia pkr pun sama. cikgu politik wangnya kan abg non

    BalasPadam