Selasa, 25 Jun 2013

gambar entiti seram di dalam parlimen, seram gila

tak sangka ada juga gambar paling seram muncul di dalam parlimen, gila haram seram sial.. di sebalik angkat sumpah semua ahli parlimen siang tadi.. ramai tak sedar langsung entiti seram tersebut.. demn man...

 /
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

kroih, kroih, kroih, yum, yum, sedap pulak aircond dalam parlimen ni ye.. syok tido.. hahaha... seram tak, seram gile.. hahahaha..

ps: tido, tido itu je keja yb pakatan ni, macai punya berpanas dan sedut asap jerebu kat luar parlimen siap tido atas jalan, zuraidah tido dengan bestnya.. syok, syok, gaji jalan apadehal.. keh keh keh keh.

mb selangor pun sama tido sampai meleleh air liur.. hahahahaha..

18 ulasan:

  1. Biarlah dia nak tido pun..asalkan dia tak ambik rasuah mcm pemimpim umno.tu psl la umno meroyan tak dpt selangor.semua pemimpin umno adalah penyamun dan rakyat selangor tidak rela negeri ini diperintah oleh penyamun umno spt noh udang n zin badak..bermimpilah umno nak dpt selangor..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Persepsi2 ni x mau aaa... Bukti mana bukti? Kajian mana kajian?
      Sapa nama yg ambik rasuah tu? Brapa jumlahnya? Sapa nama yg bg rasuah tu? Dekat mana dia ambik rasuah tu? Pukul berapa? Sapa saksi? Ada kredibel tak saksi tu?
      Kalau ada suma ni pi bw ke SPRM... Kalau x dak suma ni pi jumpa hj hadi suruh dia jalankan qazaf kt ko sbb tuduh tanpa bukti.

      Padam
    2. haha sorang macai sudah panas hati.. kah kah kah

      Padam
    3. muahahahaaa..lembu pemakan rumput kat atas jelas sekali terpancar kebodohannya..err..halal ke elaun dan gaji kalo tido waktu keje..? best la tido pun dapat elaun merangkap duit rakyat..ko pemakan rumput dapat apa...?hahaaaahaa..

      Padam
  2. Bro, Jgn rasa suci plak...Lu tgk la Ronnie liu tu dulu, macam sial,nasib baik dia dah kena tendang tapi lu percaya lah cakap gua, walau pun Ronnie liu takde tapi mcai dia tetap ada....Tresa Cock apa kurangny RM10k pun nak klepet, Ngeh kat Perak lagi samdol,projek jahit baju yg nilai 4k pun nak bedal. Skupang duas selamba je tunggu dpn ofis DAP perak nak ambik sendiri surat saman dari Ngeh, lepas tu Ngeh spin citer plak....Mabuk lah lu Bro. UMNO tak bersih Tapi PR najis mughallazah lah Bro, kena samak ....Ada paham jgn bingai selamanya..........

    BalasPadam
  3. Macai pakatan penadah kencing kat atas tu dh basah kuyup bau hancing kena kencing, dey penadah kencing..lu tanya bos lu apasal dia senang ati agkat sumpah kuasa dan pangkat sedangkn sumpah utk bersih maruah dan kpercayaan rakyat dia buat dono ja? Lu tanya la kalo btul lu bukan takungan kencing.

    BalasPadam
  4. ingat kita orang nak lupa dan biarkan ianya berlalu jer bagai angin yang bertiup,.....40k bangla, blackout, undi beberapa kali.....hahahaha

    BalasPadam
  5. Macai kat atas sekali tu..nuar bg ape kat lu....kencing n otak dungu..xsedor2 lg,
    bahalool...

    BalasPadam
  6. Aku tambah lagi khas buat takungan kencing tu..Selangor milik pakatan pasal apa? Pasal cina la..bukan pasal pjuangan korang, bukak la sikit tempurung kpala tu kasi angin kluor masuk.

    BalasPadam
  7. Apa ken benak sgt. Nk boikot parlimen? Spr penipu? Bangla? Hahaha pak liwat mu dh angkt sumpah so dia iktiraf PRU13 ni.

    BalasPadam
  8. hahahahhahahaahahhaahhaahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahahahahhaahahhhhhhhhhaahahahahahhaahahahahahhaahahahaha.x bole komen!

    BalasPadam
  9. Semalam dah tengok dah gambar gelagat pemimpin anda semua, tapi masih lagi mahu bertelagah....

    BalasPadam
  10. Pilihan rakyat selangor.. MB tido untuk hangpa...jd boneka DAPig... angkat lagi cina rasis kafir harbi DAPig laknatullah sebagai teman sebantal...ptuiiihhhh!!!!

    BalasPadam
  11. sekadar cakap jer buang air liur, bukti mana? last2 repot polis pasal dakwat jer...sampai skrg aku tak renti ketawa tengok bodohnya korang..

    BalasPadam
  12. Kejap iblis kejap azazil..sesat dah ko ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi ramai yang ikut dia....walaupon dah tahu perangai iblis....
      Sama juga macai dan soh chai pr/bn, tetap setia dan patuh walau dah tahu perangai buruk pemimpin mereka......

      Padam
    2. Aku maksudkn nick ko ni le.

      Padam
  13. tidur pon ASB yg kita merasa sekarang dia yg buat.YG menteri bn buat apa?naikkan harga barang ada la.......

    BalasPadam