Selasa, 18 Jun 2013

gambar-gambar panas yang berjaya dirakam di pulau pinang!! pheww!!

gambar-gambar panas ini menjadi tanda tanya, bukan ke dalam politik gaduh ker? hehe.. itu orang panggil kematangan dalam berpolitik, dalam pentas politik semua akan jadi harimau lapar, belasah tanpa belas kasihan, tetapi apabila sesuatu masalah rakyat berlaku, maka politik tak matang tolak ketepi, dan tak kisah anda dari parti mana, janji rakyat kena ambil tau.

itu terjadi di pulau pinang apabila menteri kdn yang baru, DS zahid hamidi dan lim guan eng bersama-sama melihat lokasi malapetaka runtuhan rod penebat kilat bangunan umno di jalan mclister. biar gambar berbicara. politik-politik lah.. hal malapetaka dan bencana tolak dulu ego. sama-sama berganding bahu untuk menyelesaikannya, betul!!

mesranya lim guan eng dengan menteri kdn.. bernanah hati bang non ni wei!!








ps: erm, nak tanya juga, bila kematian berlaku terhadap orang cina, siap nak buat inkues ek, tetapi bila orang melayu? ada tak buat gitu? bukan nak pertikaikan.. sebenarnya.. entahlah.. haha aku pun pening politik terlampau baik camni. bersangka baik je lah labu..

sumber gambar klik sini

5 ulasan:

  1. Tu luaran, dalam hati siapa yang tahu? (NIAMA C*BAI INI OLANG LUNTUR, PUK*MAK BTOL SEPET NI, PUND*K, LANC*U..kikiki.)

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia carut versi cina tongkang la apa lagi.. muahahaha..

      Padam
  2. zahid baik dgn guan eng sejak sama sama dah naik kapal selam masa LIMA 2011 dulu.. heheheh

    kan zahid pelawa pembangkang naik KD Rahman.... guan eng je berani sahut... rafizi? anwar? tony pui?... semua haram jadah....

    BalasPadam
  3. Mcm2 teori org2 umno ni. Bersangka kata Nabi. Jgn kutuk org blum tentu kita lbh baik drpd dia.

    BalasPadam
  4. orang kuat umno18 Jun 2013 10:26 PTG

    Sesama mereka ok je......cuma macai dan soh chai je yang lebih2......

    BalasPadam