Isnin, 24 Jun 2013

gambar ni buatkan spisis macai jadi sawan jerebu..

di luar parlimen, bukan main suka berdemo, siap baring atas jalan, semuanya kerana bang non ku tersayang.. di dalam parlimen... hehe entea liha lah sendiri.. ni apa lah cong bang non lepas ni bila buat ceramah mega ye... mesti dia kata najib akan letak jawatan, tak pun najib akan bla bla bla... alah korang takkan tak faham cong si sempudal sorang tu.. depan memang lah.. belakang.

sekarang siapa yang bhagal? macai-macai juga.. kah kah kah.. sampai mati kena kencing.. boddo punya macai.. bang bon dalam parlimen siap makan sedap-sedap, korang kat luar menyalak macam orang hilang telo.. kah kah kah


ps: tu pasal bang non suka dengan macai.. senang ikut arahan, terjun lombong sambil nyelam tak timbul-timbul je belum bang non arahkan.. haha

4 ulasan:

  1. أهل السنة وول الحجاج24 Jun 2013 8:12 PTG

    Itulah bodoh nya macai dan soh chai bn/pr....

    BalasPadam
  2. setuju, mereka berdua ketawa berdekah dekah, kita rakyat di luar diperlembukan, patut ke kita rakyat jadi lembu sepanjang masa kerana pemimpin.

    BalasPadam
  3. Nanti bila jumpa pencacai, adalar cerite lain pulak selepas ni... faham sangat nuar tu...

    BalasPadam
  4. Politik beb, jadi kita pun jd mangsa politik, klu ikut logik akal xde manusia dlm dunia zmn skrg ni bramal dan brbakti scara prcuma, mna ada manusia sanggup brkhidmat tanpa balasan, xde manusia yg sanggup tdo 3 jam stiap hari demi orang lain..smua hanya krana pangkat dan kuasa, kita telah dikelentong oleh ahli politik.

    BalasPadam