Ahad, 30 Jun 2013

GILA BABI PUNYA ULARMAK SYIAH!! SESAT GILA SIAL!!

DAH MACAM KENA RASUK JIN APRIT JE AKU TENGOK!! SYIAH SESAT DAN BAHAYA KEPADA UMAT ISLAM!!

tapi ada juga melayu dok puja ajaran songsang ini, gila babi dan gila iseng!! ptuih!!


ps: kalaulah syria tu boleh pergi dengan senang, aku rela hati nak bantu mujahiddin di sana, bukan apa, Allah janjikan mati syahid kepada umatnya yang berjuang kerana agama Allah, puak syiah di syria dah menjadi sangat keterlaluan sampai bayi pun mereka kelar tangan kaki, budak dan wanita di rogol macam binatang!! lepas tu ada yang dah lepas rogol mereka bakar hidup-hidup, haram jadah betul!! syiah ni lagi kejamnya macam sial mial...

6 ulasan:

  1. orang kuat umno30 Jun 2013 5:47 PTG

    ps: kalaulah syria tu boleh pergi dengan senang, aku rela hati nak bantu mujahiddin di sana, bukan apa, Allah janjikan mati syahid kepada umatnya yang berjuang kerana agama Allah, puak syiah di syria dah menjadi sangat keterlaluan sampai bayi pun mereka kelar tangan kaki, budak dan wanita di rogol macam binatang!! lepas tu ada yang dah lepas rogol mereka bakar hidup-hidup, haram jadah betul!! syiah ni lagi kejamnya macam sial mial...

    -----------------------------------------

    Sebelum kita tolong syria untuk menghapuskan syiah disana...apa kata kalau kita hapuskan dulu puak syiah yang dah mula berkembang dimalaysia ni.

    Kalau kita dah sembelih sekor sekor syiah dimalaysia ni dan pastikan puak ni dah pupus, barulah kita bantu syria.

    BalasPadam
    Balasan
    1. disini syiah ada pemantauannya, tetapi di syria ia dah dianggap jihad untuk kita, negara arab dah hantar mujahiddin secara senyap2, di serata dunia ingin ke syria, bukan apa, kekejaman syiah di sana keterlaluan.. itu saja..

      Padam
    2. headbomb,

      nama kau pun gempak. Bom Kapla. Memang patut pun kau pergi sana.

      Cuma, kena tanya ulama UMNO dulu, takut mereka kata di Syria tak ada jihad macam di Palestine. Jadi, rujuk dulu ILMU sebelum buat keputusan dan tindakan.

      sekadar nasihat yang sedikit.

      Padam
    3. orang kuat umno1 Julai 2013 7:30 PG

      Setuju sangat tu..apa2 hal pon, kita kena rujuk pada ulama yang amanah frngan ilmu nya.

      Padam
  2. Negara Paling Selamat: Rumah Khairy Dimasuki Perompak, Kerugian RM24,000

    Tiga penjenayah rompak rumah menteri di Damansara Tiga lelaki merompak rumah seorang menteri di Jalan Setiabistari, Bukit Damansara di sini, semalam. 

    Mereka yang menaiki kereta Proton Waja, dipercayai melarikan beberapa komputer riba dan jam tangan dalam kejadian kira-kira 5.30 petang itu, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah. 

    Beliau berkata, ketika kejadian, menteri berkenaan dan isterinya tiada di rumah. 

    "Suspek dipercayai memanjat tembok di tepi pagar dan masuk ke rumah menerusi pintu depan yang tidak berkunci. 

    Pembantu rumah menyedari kehadiran perompak apabila melihat pintu depan terbuka tetapi dia tidak berani menentang mereka,” katanya di sini, hari ini. 

    Ku berkata, pembantu rumah itu juga sempat melihat suspek menyelongkar bilik utama sebelum mereka melarikan diri. Jumlah kerugian masih disiasat, katanya. - Bernama

    BalasPadam
  3. Yg mrk panggil ulama' tu sbnrnya bukan ulama' kerana ilmunya sesat, lebih sesuai dipanggil tok cai syiah.

    BalasPadam