Selasa, 4 Jun 2013

iklan-iklan rokok zaman dahulu!!

iklan rokok zaman dulu ni menjurus kepada mengatakan rokok itu menyihatkan, hehe.. try tengok isap 4 kotak sehari selama sebulan, lepas tu jantung meletup!!






ps: rokok naik harga!! :(

sumber penpatahblogspot.com

7 ulasan:

  1. Dunhil 20- rm2.20, 14- rm1.70, 7- rm0.90 ; minyak petrol 1 litre 80sen, mee goreng ckup udang daging dn ayam- rm1.80, roti canai 30sen, gaji rm700..mewah beb, ksian kat bbdk skrg xdpt rasa zaman kmewahan bmutu tnggi..hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. gaji 700 tu mcm gaji 10k skrg bro.. haha

      Padam
    2. Aku rindu zaman tu...tadak masalah langsung pasai duit.la gaji 2ribu tp nak mkn pun kena catu.

      Padam
  2. mana lak ..benson 20 rm1.40.14 rm 0.90 benson 7 batang rm0.60.mee goreng rm 1.20.teh tarik rm0.50sen.kuih muih rm 0.10sen..pehh mewah zaman tu!

    BalasPadam
  3. bubur kacang semangkok RM0.20 boleh tambah pulak tu. kesian budak skrg

    BalasPadam
  4. Yalah dulu2 hidupnya aman tenteram,tak terkejar2, cuaca tak sepanas sekarang kul 5 tu dah ok untuk main no tension ..peaceful betul

    BalasPadam
  5. orang kuat umno4 Jun 2013 8:22 PTG

    roslifarid.....masa tu perdana menteri yang memerintah faham kehendak alam, perdana menteri sekarang, dia mahu alam memahami dia....

    BalasPadam