Isnin, 3 Jun 2013

imiginasi teknologi perang zaman dahulu!! cool!!

imiginasi untuk memusnahkan musuh, sangat cool!!












super cool ya!! osem.. hehe..

sumber penpatahblogspot

7 ulasan:

  1. orang kuat umno3 Jun 2013 4:03 PG

    Bila kelengkapan perang sudah begitu ampuh.....pastikan pesawat tempur itu ada injin nya, dan kapal selam yang canggih itu boleh menyelam....demi keselamatan negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah tunjuk bodoh kat sinilah dol..nanti sendiri malu.Mudah sangat kau ni diperbodoh2kan orang,patutpun sokong aljub

      Padam
  2. Apa lah bangang macai kat atas tu.....dah tentu...kapal selam kita dah boleh operasi.....kelaut dlam.....ini smua fitnah2 pakatan dn red babi ...utk kecoh2 pasal kapal selam navy kita....dgn tujuan menyalurkan info pd singapork ....utk jahamankan keselamatan kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang kuat umno3 Jun 2013 6:48 PG

      Jangan lah marah soh chai.....itu cuma peringatan supaya jangan tersalah beli kapal selam yg tidak boleh menyelam, dan terbeli pesawat tempur yang tiada injin nya...semoga ia tidak berulang lagi..

      Padam
    2. jgn jadi bodoh lah.. bila pulak kita beli pesawat tanpa enjin..

      Guan eng sendiri pun dah naik dan menyelam dgn KD TAR kita....kimak betul lah sapa ckp yg kapal mcm nie...

      Padam
    3. orang kuat umno3 Jun 2013 8:22 PTG

      Wong koblok koyok kue, meneng wayea...

      Padam
    4. orang kuat Umno, kau jangan rosak kan nama orang. kalau berani macam VAT69, bagi la nama penuh kau tu. nak gak berkenalan dengan orang sengal macam kau ini. otak tahap cipan. cari salah je la keje kau. kau tak tau pasal ketenteraan, diam lebih baik. kau kena tahu. aset ketenteraan adalah rahsia tentera. yang kau dan pembangkang, sibuk sibuk nak bocor rahsia negara, pesal? sesedap rase je kau kate kapal selam TLDM tak boleh menyelam? kau aje yang tak reti menyelam. berenang pun reti tu. jangan suka cari salah orang. muhasabah diri tu dulu.benci dengan orang macam kau ni.

      Padam