Rabu, 12 Jun 2013

kerana politik dan kuasa, sanggup menipu yang guan eng akan masuk Islam!! gila badas

ni lah masalahnya bila otak diselaputi sampah, bau busuk telah berjaya membuatkan ramai orang melayu pr jadi tonggong tak bertempat, entahlah, aku pun pelik, kadang-kadang tengok cara mereka ni macam haramjat je demi mencapai cita-cita bhagal.

contoh di bawah ni, calon pas bayan lepas, mengatakan lim guan eng akan masuk Islam sekiranya pakatan rakyat kekal di pulau pinang. kerana politik anda jadi sengal. sekarang pakatan rakyat terus kekal dan lim guan eng dah masuk belum Islam?


ps: tu sebab majoriti orang melayu tak percaya dengan pr, penjilat dap kuat sangat!!

2 ulasan:

  1. orang kuat umno12 Jun 2013 5:56 PTG

    Apa lah orang pas ni, tak ada keja lain ke?

    Tengok orang bn, cool je....orang buat apa pon, bn tak ambik kisah pooon,yang penting jangan menentag bn...

    BalasPadam
  2. lepas tu boleh panggil Tuan Guru Lim Guan Eng pulak yer atau terus bagi gelaran Ustaz Lim Guan Eng...Pangkah DAP terus masuk syurga pulak

    BalasPadam