Isnin, 10 Jun 2013

kisah artis yang dah tak de job ceramah! kesian dia..

al kisah

dulu sebelum pru, dialah paling lantang kritik bn macam-macam, umno pulak di hina sampai dah anggap tahap gempak gila orang sanjung, tu lah dia artis cap lepat pisang, bila dah tak de job berlakon, silap percaturan, hulurkan kepala dalam menjadi ikon politik dari artis, konon kalau join pas, akan pasti selepas pru13, pr akan menang besar kerana aura mereka sebagai artis konon popular.. keh keh...

jadi anggapan bila menjadi ahli politik dengan berceramah dengan gah, dapat kantung duit derma berbakul-bakul, masyuk hanyalah seketika, lepas pru impian nak tengok pr tawan putrajaya berkecai dengan bn menang dengan bergaya!! jahanam impian, ye lah, kalau pr menang sekurangnya artis-artis cap lepat ni dapatlah habuan yang boleh kenyangkan perut juga beb!!

perancangan Allah itu lagi sempurna, kena ingat, taktik memburukkan, menghina, caci, cerca dan maki, taktik itu tidak lagi releven dalam membuatkan sesuatu entiti politik itu lebih kuat. ada faham?

sekarang? mohon kesiankan dia, menunjukkan simpati kerana dia dah dilupakan, kui kui, ait, takkan lah pas lupakan entea macam tu kot, anda kan gila haram gempak punya artis.

aloh-aloh kesiannya dia.. hehe..

dia dah lupa apa stament dia yang cukup mengelabah dalam fb dan twitter, konon bila atasan pas tengok, wah!! bagus artis ni, lantang sungguh mengkritik kerajaan, camnilah kita mahu!!




ps: angkuh jangan keterlaluan, beringat, sebab keangkuhan akan merosakkan diri! lu fikirlah sendiri.. hehe

6 ulasan:

  1. Apa hal pun dia dah dijamin masuk surga. Najis kan dah jamin. Apa ada pada dunia.

    BalasPadam
  2. Baru dia tau langit tu tinggi ke rendah. Hidup ini bagaikan putaran roda. Kena ingat lah bro.

    BalasPadam
  3. ORG TUA ADA BERKATA.KERANA PULUT SANTAN BINASA,KERANA MULUT BADAN MERANA...lain kali pakai otak.rezki sentiasa ada kalau gigih berusaha serta berdoa.bkn harapkn rezki dtg sendiri!

    BalasPadam
  4. meh la kita ramai ramai menderma barang sekupang dua buat en Hairie ni...kesian kat anak bini dia yg tak bersalah tu.....TABUNG JIHAD HAIRIE boleh di lancarkan sebagai mana TABUNG MEMALI dulu.....pak lebai kopiah masamn janggut serabai & jubah serebeh sapu taik ayam tentu bersedia dengan tong tong milo nya utk aktiviti derma jihad ni....tapi perlu di ingat pesanan lebai nasarudin Tantaik dulu....kalau nak derma biar la kertas ringgit warna merah ke atas....syiling x main la.....juru audit pun tak perlu...sebab ni derma jihad.....ALLAH S.W.T saja la juru audit nya.....

    BalasPadam
  5. Bob Lokmey mana?? Abi Ababy mana?...Aishah? Cikgu mala mana Cikgu mala..? kesiaan laaaa

    BalasPadam
  6. orang kuat umno10 Jun 2013 9:50 PTG

    Anon 10 Jun 2013 9:54 PG

    Anon 10 Jun 2013 9:57 PG

    Anon 10 Jun 2013 11:58 PG

    Anon 10 Jun 2013 12:13 PTG

    Anon 10 Jun 2013 1:16 PTGt

    ###

    Sokonng lah umno bersunguh sunguh, kerana rezeki anda ditangan umno, tanpa umno maka mati kering lah anda...

    BalasPadam