Isnin, 17 Jun 2013

KONFLIK SYRIA - DI MANA DUNIA ISLAM? PLAY SAVE?

isu syria menjadi kronik sekarang ni, setelah kebangkitam rakyat syria menentang kekejaman basyar syaitan tu, sejak 2011 mereka bangkit, sampai sekarang mereka tidak berputus asa melawan tentera syaitan basyar laknatullah.

DI MANA NEGARA ISLAM MASA PERANG IRAQ DULU, BUKAN MAIN SENANG BAGI TENTERA ASING GUNA LOKASI STRATEGIK UNTUK MENYERANG TENTERA IRAQ, SIAP BERI LAGI ASKAR MEREKA MENENTANG ASKAR IRAQ MASA TU.

sekaranag ni, syria, musuh nyata adalah syiah. syiah yang kafir membuli dan merogol wanita sunni, di sembelih kanak-kanak macam binatang. di mana kita sebagai orang Islam sunnah melihat ini perkara biasa, keparat la kita biarkan orang sunnah di sembelih macam ayam di sana, tentera syaitan basyar siap dapat bantuan dari gerakan hizbollah, sekarang ni betullah, syiah kafir sangat kejam.

tetapi aku salute keberanian pemuda syria yang bermakhzab sunni, walau tidak mempunyai senjata yang baik, tetapi mereka dapat mengejutkan tentera syaitan basyar sampai terpaksa meminta bantuan hizbollah. mereka bukan tentera elit, tetapi semangat di dalam jiwa kerana mereka di buli dan di aniaya oleh orang syiah, mereka bangkit. mereka berjaya menawan dan membunuh ramai tentera basyar. ALLAH BERSAMA MEREKA!!!

HARAPAN AKU AKAN ADA TENTERA ELIT DARI NEGARA ISLAM MEMBANTU DENGAN MENYUSUP MASUK KE SYRIA DENGAN SENYAP-SENYAP!!

let's fight the evil bastard!!












ps: tertanya-tanya kenapa di biarkan perang syria ini berlarutan? apa kebal sangat kah basyar ni? apa arab saudi dan negara teluk tak terfikir nak hantar tentera elit mereka secara diam-diam ker? apakah negara-negara teluk hanya PLAY SAVE!!

kalau negara teluk tak mampu, kumpulkan mujahiddin hebat serata dunia ke sana, baru syiah tau apa itu penyesalan mencari pasal dengan singa Allah!! FIGHT!!!

18 ulasan:

  1. Kerajaan Syria bukan kafir.Pemberontak berdosa besar melawan kerajaan islam.JIhad adalah untuk melawan orang kafir.menurut ahli sunnah waljamaah syiah bukan kafir dan umat islam tidak boleh menderhaka kepada raja islam seperti bashar.Wahabi sesat ,mereka bukan ahli sunnah waljamaah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. syiah bersuara.. pui..

      Padam
    2. pui memang x lah bukan istihar kapir..tapi kalu dah dok mengaku tuhan..bunuh rakyat..kanak2..askar syria rogol wanita lemah..tu x kejam ke nama? pemerintah zalim wajib di tentang la syiah laknatullah!!

      Padam
  2. Syiah dajjal!

    BalasPadam
  3. wei anon 8.53 pm...ko tgk sini http://videosyiah.com/ ...ade tok imam syiah ko pny amalan mcm org islam... konon ckp syiah tu islam...eceh...taqiyyah le tu...
    amalan mcm org pagan ade hati ckp islam....israel yahudi pun x sehebat syiah dlm bunuh org islam ni...insaf je la...x yh ko nk tegakkan benang yg basah plak..

    BalasPadam
  4. Sesungguhnya umat Islam itu bersaudara.

    Betul "Tanpa Nama16 Jun 2013 8:53 PTG tuliskan .. Kerajaan Syria bukan kafir." tapi adakah Kerajaan Syria membela rakyatnya 100% ... jika terbela maka Rakyat TIDAK adan memberontak !!!

    Sebenarnya di Syria tu ada pihak ketiga yg melaga-lagakan umat Islam yg menggunakan Sunnah-Syiah sebagai alasan. Pihak ketiga tu adalah US+EU+PBB !!!

    Pegawai US yg sama merancang 'pemberontakan' sehingga jatuhnya kerajaan Ghadafi di Libya. Dulu kerajaan Ghadafi Libya tiada hutang langsung tapi kini berhutang dgn bank dunia.

    Sila baca 'whatreallyhappened.com'

    BalasPadam
  5. Syiah bukan Islam dan Wahabi bukan AhlusSunnah.

    BalasPadam
  6. Aku bukan penyokong siyah...Tapi aku pelik...Sebelum ini di Syria aman saja...walau pun di perintah oleh keluarga Assad..Hafiz al assad...kemudian basyar. hanya 2 tahun kebelakangan ni saja yg poak peranda. Negara tsb adalah negara yg aman makmur...ramai pelawat dan ramai belajar agamadi sana ok je. Cuba kita sama fikir adakah pasa Syiah atau ada pihak luar yg campur tangan dan tak senang hati lihat keamanan negara islam.?

    BalasPadam
  7. negara mana di "Middle East dan North Afrika" yg mengiktiraf Israel dan yg menentang Israel?Arab Saudi?Mesir?Libya?Tunisia?Algeria?UAE?Qatar?Bahrain?Yemen?Jordan?Lebanon?Oman?Turki???SYRIA?IRAN?Hezbollah?Hamas?Pihak Berkuasa Palestin (mahmoud Abbas)?huru-hara,tak stabil (fitnah) diMENA dirancang "all efforts to protect ISRAEL... menanti kehadiran semula DAVID dan ISA a.s - IMAM alMAHDI

    BalasPadam
  8. tapi konflik itu membuatkan satu perkara, budak kecik tentera assad kelar perut, wanita sunnah dirogol, dibunuh, masyaAllah.. apa tu.. konflik sekalipun sampai tahap macam tu.. di hinanya manusia seagama?

    BalasPadam
  9. Barat rancang melemahkan "Axis of Evil">Iran+Syria+Hezbollah+(dulu+Libya+Hamas),umat ISLAM diperdaya dgn "demokrasi" supaya mereka lupa pada jihad sebenar memebebaskan tanah waqaf Palestin

    BalasPadam
  10. israel dgn iran kawan, otu semua propa, syiah tetap syiah! menjadi tanda tanya, mengapa tentera assad begitu kejam, itu je.. tak di jawab!! syiah tetap syiah kita wajib perangi!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak syiah dah wujud pon di malaysia, ajaran qadiani pon dah lama ada dah.....bila kita nak perangi mereka, kita settle kan puak ni kat negara kita, lepas tu baru kita tolong syria...

      Padam
  11. Apa tindakan krjn Msia?. Dulu zmn Tun M suara Msia dkagumi dunia Islam. Skrg apa dh jd? Mesir dah ptskn hubungn diplomatik dgn Syria. Msia? Snyp je... Duk brgaduh sesama Islam dlm negara. Bergaduh psl pertahankn Melayu kononnya. Pertahan Melayu tak dpt pahala pun. Perjuangan Islam ganjaran syurga. Quran x mention pun Melayu. Nabi pun x iktiraf Melayu sbg umat tp iktiraf umat Islam tak kira bangsa utk dpt syafaat di akhirat.

    BalasPadam
  12. Alahai rugi la syiah melayu.diakhirnya.penat belajar agama tinggi2 penghujung nya sesat.dunia pun dah tak lama dah,selamat tak kita diakhirnya.

    BalasPadam
  13. Ha ha ha melayu dah pun lupa,benarla kata dr m.

    BalasPadam
  14. aku snnah alwajamaah..yg aku nmpak skarang puak kafir(yahudi,amerika dan sekutunya)tngah laga2kan sunni,syiah n wahabi..biar yg mnang jadi arang yg kalah jadi abu..snang kafir2 2 nk mmrintah islam..adoyai..wahai org2 islam...kita mesti bersatu mngalahkan kafir yg laknat.................argh...................geram betul aku ngan kafir2 ni!!!!!!

    BalasPadam
  15. syiah kafir. Syria ko kata Syiah. Yang dok bunuh rakyat rogol rakyat kat Arab saudi, keluarga saddam, keluarga gadafi, keluarga presiden tunisa, yang dok ada hubungan diplomatik dengan negara2 israel macam qatar tu ko kata apa? Bahlooool punya wahhaaaaabbeee

    BalasPadam