Selasa, 18 Jun 2013

mak jand abby bersuara lagi.. bukan main power!

den maleh nak kobarkan macamano laie, dio ni lopeh pru13 ingek kan dah sonyap sobab mungkin kocewo tak dapat bercuti ke luar negara. tapi abby ni orang penting pas oi, pru14 dia di perlukan laie sebab aura dia yang cakap merapu tu cukup di perlukan. hehe

dah ni dio dok kobarkan yang......


ps: abby r u ok?

31 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Iklankan apa saja barangan yang anda ingin jual atau iklankan perniagaan

    anda di laman web www.produkmuslim.info

    Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pantat lu - mau berniaga pergi lain tempat lah bahalol woi..

      Padam
    2. tu la engkau... orang melayu nak niaga kau maki.... bodoh..!!!

      Padam
    3. Sesubgguh bahasa anda berdua membuktikn rendahnya akhlak dan iman anda... Dah solat ke arini?

      Padam
    4. Biarkan..rezeki masing-masing..itu cara TANPA NAMA berniaga...semoga di murah dan di berkati rezeki semua insan...AMIN

      Padam
  2. Astaghafirullah mak janda gilo soghe ni..apo nak jadi...otak makin biol..inilah asset Pas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngok la hang...dia bukan berniaga...dia promote produk muslim beli lah barag2 melayu!! Bbc!!!

      Padam
  3. Syumul ko la bakyah....kalo xtrime qada' dan qadar Allah camana lak?....dah kalah tuh kalah lah.....bila dah kalah muhasabah diri bkn asik mnyalahkan org len...

    BalasPadam
  4. cari redho Allah dengan undi Dapigs ke Abby?
    orang pas tempat aku ada dua pilihan saja masa hari undi ari tu..Ada dua logo je..BN dan Roket. Bila penganot pas pangkah roket tu kira dapat redho Allah ke?

    CARA NAK HANCURKAN DOG AND PORK PARTI !

    -akhir2 ini dap banyak pecat ahli dia.
    -'kita' bagi dana pada semua exDapigs ni buat satu parti cina baru.
    -pastikan parti cina baru ni lagi extreme dia punya anti melayu dan BN
    -ini akan menarik minat cinabi untuk beralih kepada parti baru nih dan meninggalkan dapigs.
    -'kita' pastikan parti baru cina ni menentang dapigs dan berlawan disetiap kerusi dapigs atas isu Dinasti Lim kuku besi.
    -Umno tak perlu MCA dan Gerakan lagi. Kita dah buktikan tanpa mereka ,BN boleh menang 133 kerusi.
    -Umno bertanding di semua kerusi MCA dan Gerakan termasuk Pulau Pinang.
    -Disebabkan cina dah pecah dua, maka peluang Umno perintah P.Pinang amat cerah.

    Akhir sekali, kita balik kepada Al-Quran dan Sunnah...Umno dan Pas bergabung untuk bentuk satu entiti politik melayu islam terbesar !!!

    gen2felda

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah akibatnya byk sgt baca media bn. Cuba google tiap berita tu kat internet. Baca cerita dan lihat bukti kedua blh phk. ALLAH BG AKAL GUNAKAN SBLM DITARIK BALIK NIKMAT AKAL TU.

      Padam
    2. Ko pun same.. Mcm la berita dari Internet semuanya dari sumber yang tepat... mudah sangat kene kelentong...percayakan sangat video Youtube la, info di FB la..ALLAH bagi akal tu lain kali gunakan sebaik2nya.. bukan mudah sangat terpengaruh dengan dakyah Yahudi laknat menerusi PR..

      Padam
  5. teruk sakit Janda ni..

    BalasPadam
  6. di malaysia kerajaan tidak melarang rakyat nya mengajar dan membaca quran.

    Tetapi sesiapa yang menghurai makna dan tafsir quran, maka ia akan ditangkap, dan ditarik balik tauliah nya...maka begitulah malaysia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul itu pun kalau ditafsir dengan betul jangan pulak tafsir nak kait kan dengan politik ja pastu salah kan orang lain

      Padam
    2. 18 Jun 2013 6:32 PTG....kita beragama islam, dalam apa hal sekali pon kita kena refer pada islam...

      Wahai orang yang beriman ! masuklah kamu ke dalam keamanan (agama Islam) dengan sepenuhnya dan janganlah kamu mengikut jejak langkah syaitan. Sesungguhnya syaitan itu musoh kamu yang nyata.

      Surah Al Baqarah, Ayat 208

      Padam
    3. Azazil boleh bg nama org yg ditangkap dan tauliahny yg di tarik balik? Boleh kita sama-sama buat semakan dgn majlis agama negeri yg terlibat.

      Padam
    4. tauliah yang ditarik balik tak pernah dengar pulak, tapi minuman keras yang dirampas disuruh pulang balik dan perampas berkenaan dipecat dari jawatan dan parti pernah la aku dengar....

      Padam
  7. Tafsir menafsir ni biarlah yang ahli lakukan, skrag kafirun pun bole tafsir dgn bebas atas dasar politik, jgn jd syiah yg sesuka hati tafsir sndiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tafsir yang muktabar kan ada banyak dah....cuma nak belajar dengan tidak jer...

      Awak ahli sunnah ke?

      Padam
    2. tafsir dari surah aura pun pembangkang sanggup bertepuk tangan...

      Padam
    3. Azazil dh dpt belum senarai nama guru agama yg ditangkap dan ditarik balik tauliahnya.

      Padam
    4. Tanya kat ustaz yang ajar kau bab tafsir tu...dia mesti tahu, kalau yg cakap tentu kau xpercaya.

      Padam
  8. Slm mohon dipaut blog Tasek Gelugor Portal... Blog tuan telah pun dipautkan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok blog tuan dah saya pautkan :)

      Padam
  9. kerajaan BN Kedah wajib naikkan caj air yg.disalurkan ke penang.No more free deals!

    kerajaan persekutuan wajib alihkan semua FDI dan pelaburan baru kenegara ini kenegri-negri pro BN seperti Iskandar,Kedah,Melaka,N9, Sabah dan Sarawak.

    Selangor tak dapat terima pelburan industri baru kerana masalah air.Alihkan ke negeri sembilan, melaka dan Perak.

    bila pulau pinang hilang pelaburan dan kos hidup tinggi, maka cina yg.bersarang di pulau tu akan kepanasan dan membalon kitty siang dan anak haramnya guan eng dan pecahlah undi cina disana.

    NAJIB !!! UTAMAKAN SIAPA YG.KEKALKAN KAU DI KERUSI PM!!!

    MELAYU,INDIA,BUMIPUTRA SABAH SARAWAK!!

    BalasPadam
  10. orang kuat umno18 Jun 2013 10:33 PTG

    18 Jun 2013 8:55 PTG.......aku tetap suka kalau bn perintah m'sia, sebaba semua benda boleh buat, asalkan ada lesen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh, benda x di bg lesen pun puak korang buat juga, apalah sgt nilai lesen tu?

      Padam
  11. orang kuat umno19 Jun 2013 7:27 PG

    Kalau beli no ekor yang tidak ada lesen ia satu kesalahan.
    Kalau beli arak yang tiada lesen pon salah juga.
    Kalau pegi rumah urut yang tiada lesen ia paon salah...itu lah nilai lesen nya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh, yg beli no ekor kt cina tepi jalan pun byk. Yg beli arak seludup lg byk. Rumah urut haram tok sah cita la. Apa la sgt lesen tu...

      Padam
  12. orang kuat umno19 Jun 2013 9:27 PTG

    Eh, yg beli no ekor kt cina tepi jalan pun byk. Yg beli arak seludup lg byk. Rumah urut haram tok sah cita la. Apa la sgt lesen tu...
    -----------------------------

    Yang ni kalau kita beli atau pergi, kalau polis tahu....kita kena tangkap, tapi yang ada lesen polis tak marah pon kalau kita pergi dan beli....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh, puak sana ni takut dgn polis ke? Dh polis kata x boleh pun buat jugak... Apa la sgt dgn polis....

      Padam