Jumaat, 28 Jun 2013

PEMIMPIN MELAYU!! OH PEMIMPIN MELAYU

sebenarnya aku tak pastilah, negara ni yang diperintah oleh kiasu dap ke atau umno yang majoriti? aku nak cakap sikit, kenapa hal-hal seperti agama Islam di cerca dalam alam maya, raja di hina, peniaga melayu di halau, nasib melayu tu nampak tak keruan sekarang ni, apakah pru lepas bn yang menang ke atau pakatan yang menang?

PAS KE UMNO KE, KALAU PEMIMPIN TAK DAPAT JAGA NASIB AGAMA DAN BANGSA DIA SENDIRI? SIAPA LAGI NAK JAGA?, ADAKAH NASIB UMAT ISLAM MELAYU DI HUJUNG TANDUK, ORANG KAFIR KIASU DAH MAKIN SERONOK NAK MEMPERDAJALKAN BANGSA DAN AGAMA KITA, TAPI SEKO SEPATAH HARAM PEMIMPIN UMNO KE PAS KE, DOK PLAY SAFE.

terbaru, isu dap halau peniaga melayu yang akan berniaga di bazaar ramadhan bulan puasa nanti di penang, dap tegas, kita melayu berdemo 2-3 hari lepas tu senyap, merintih, apa lah nasib bangsaku ini, dap ketawa berdekah-dekah, boddo punya melayu kata mereka dalam hati!!

isu jongker walk di melaka, pada mulanya nampak garang km melaka katanya nak tutup jongker walk tersebut, tup tap tup tap, asakan pemimpin dap, dah ds najib pulak berlembut hati, dah kata segelintir peniaga saja yang akan di arah tidah boleh berniaga di situ, kiasu menang lagi.. bull shit la apa kita ni duk kat singapore ke camne. MANA JALAK LENTENG MASA SEBELUM PRU LEPAS YANG BERLAGAK PEJUANG BANSA DAN AGAMA? perkasa mana?ngo mana? play safe ke apa pemimpin melayu sekarang ni ek? demn man!!

APALAH MALANG KAU MELAYU.. KANG CAKAP LEBIH-LEBIH KANG DITUDUH RASIST LAH INI LAH. AI NASIB NASIB!!

5 ulasan:

  1. Memang menyedihkan ... Pemimpin melayu senyap sunyi jika hak orang melayu dimaki, dihina dicerca. Rasa menyesal pulak memilih pemimpin macam tu...

    Hooi pemimpin UMNO, kau orang menang sebab melayu yang undi la... kenapa hak orang melayu tak nak di bantu, disanjung, dijunjung.

    Tolong la jadi Pemimpin Melayu yang berani... masih rindukan Mahathir yang tegas dalam mengutarakan hak orang melayu.

    BalasPadam
  2. Isu utama sbenarnya bukan bangsa tapi agama, anda melayu smestinya anda islam tp anda islam xsemestinya anda melayu..ini 1 bentuk penjajahan baru, harbi2 ni tau mreka boleh mjadi pmerintah(menjajah sbenarnya) dgn cara yg cukup mudah iaitu mlalui plihanraya, kena pulak dgn bantuan khawarij dn rakyat pmikiran liberal..mkin mudah kerja harbi2 ni, apa pn brsyukur Allah masih mnyelamatkn malaysia stakat ni, tp utk PRU14 nt..Allahualam, sesuatu msti dilakukan..JIHAD FISABILILLAH!

    BalasPadam
  3. Jangan tertipu dgn perlembagaan kita sndiri..btapa mudahnya kita dijajah, kita dah ditahap WAJIB untuk mnyelamatkan Islam dn tanahair, lagi sekali..WAJIB!

    BalasPadam
  4. Yang paling menghairankan, PAS perjuangkan apa..hah?? Pening bila memikirkan parti Islam tapi tidak membela Islam malahan mereka lah yang menggadai akidah umat Islam dengan mengizinkan kafir harbi mengguna kalimah ALLAH seolah-olah Islam itu hak milik mereka dan kuncu-kuncu mereka. Harapkan Haron Din..Haron Din pun dua kali lima cakap berbelit-belit lidah. Cakap-cakapnya menyakitkan hati aje..mungkin frust kerana kalah PRU13 baru-baru ini. Oh..Tuhan!! Utuskanlah seorang pemimpin dari agama Mu yang boleh menyelamatkan Islam dan kelompok bangsa agong (orang Melayu) di bumi bertuah ini. MELAYU itu ISLAM...ISLAM itu MELAYU.

    BalasPadam
  5. orang kuat umnoo29 Jun 2013 12:10 PTG

    Yang paling menghairankan, PAS perjuangkan apa..hah?? Pening bila memikirkan parti Islam tapi tidak membela Islam malahan mereka lah yang menggadai akidah umat Islam dengan mengizinkan kafir harbi mengguna kalimah ALLAH seolah-olah Islam itu hak milik mereka dan kuncu-kuncu mereka. Harapkan Haron Din..Haron Din pun dua kali lima cakap berbelit-belit lidah. Cakap-cakapnya menyakitkan hati aje..mungkin frust kerana kalah PRU13 baru-baru ini. Oh..Tuhan!! Utuskanlah seorang pemimpin dari agama Mu yang boleh menyelamatkan Islam dan kelompok bangsa agong (orang Melayu) di bumi bertuah ini. MELAYU itu ISLAM...ISLAM itu MELAYU.

    --------------------------

    Engkau taat setia saja pada umno, akan cerah lah masa depan kamu.
    Jangan fikir pasal pas, kerana engkau tak tahu apa yang mereka tahu, dan mereka tahu apa yang kamu tak tahu.W

    BalasPadam