Khamis, 6 Jun 2013

pru14, bn jangan harap lagilah undi di bandar!! gerenti kalah!!

peringatan : post ini tidak sama sekali untuk membangkitkan isu rasis, ini adalah ceritera yang memberi peringatan, HARAP MAKLUM!! risau le juga, sebab bila seorang melayu menceritakan pasal bangsa dia sendiri kang dituduh rasis, tapi sebaliknya kiasu semakin biadab dengan RED BEAN ARMY nya . hak bersuara ada batasnya, tetapi ini adalah simple peringatan kepada ORANG MELAYU DAN BARISAN NASIONAL!!

UNDI DI BANDAR TIDAK MEMERLUKAN BN! ITU REALITI!!

realiti yang tak dapat ditutup lagi, percayalah, nak tolong bagai pun orang di bandar, kaum cina adalah mojoriti di bandar besar di malaysia ini, dan melayu memang minoriti, itu realiti, percayalah, kalau dihulurkan kepala lagi sekali dengan melanggar tiang letrik kali ke-2 dan malah tak serik-serik langgar lagi kali ke-3, bn akan dikuburkan sebaik mungkin pru14 nanti, sebabnya undi di bandar takkan sama sekali memihak kepada bn, bukan nak cakap berdegar-degar, ini adalah realiti yang ds najib kena faham dan mengerti.

jadi bantulah kawasan yang bn menang, walau kampung sekalipun, takpe, bangunkan dan wujudkan bandar baru untuk orang melayu dan bumiputra dan  populasi orang melayu perlu ditingkatkan tinggal di bandar-bandar besar, sebab pru13 yang lepas, undi orang melayu terhadap bn terlalu baik dan hebat!! lupakan jelah kiasu-kiasu yang biadab tu, biarkan mereka, biarkan mereka dengan kemewahan mereka selama ini, bantu sebaik mungkin orang melayu, india dan bumiputra sarawak dan sabah, udah-udahle tu bagi muka kepada kiasu, cukup-cukuplah.

CUMA PESAN!! BAIK SEDAR SEKARANG DARI HILANG SEGALA-SEGALANYA AKAN DATANG, MASA TU NAK MENJERIT, MENYALAK, MEMEKIT PUN DAH TAK GUNA SEBAB KITA SEMAKIN MENJADI MINORITI, SEDAR-SEDARLAH YE... 

KUASA YANG DI PEGANG OLEH BN SEKARANG, BUKAN LAMA KALAU TAK SEDAR, MALAH AKAN DI BADAI OLEH MUSUH YANG SEDANG MENUNGGU LALUAN MUDAH!! JADI SEDARLAH!!

dan fikirkan kiasu tetap kiasu kerana mereka tidak sikit pun fikirkan keadaan kita yang banyak bertoleransi, kita sendiri banyak membantu mereka dalam banyak hal! tetapi mereka lemparkan najis yang busuk kerana mereka idamkan kuasa keseluruhannya supaya kita menjadi no-2 , supaya kita tidak mampu nak bersuara sikit pun, membantu sesama kita jauh sekali, jadi lagi sekali aku sarankan SEDARLAH!! (memang bukan semua orang cina macam tu, tetapi pru13 menunjukkan 97% undi orang cina terhadap dap(pr) dan hanya 3% sahaja mengundi bn)


ps: kerisauan aku sebagai orang melayu yang dulunya tok nenek moyangnya bertungkus lumus menjaga sebaik mungkin tanah keramat ini yang dinamakan tanah melayu, bersyukurlah kepada Allah kerana bangsa kita tidak pupus dengan kuasa walau selama ini berabad-abad dijajah dan dicela, dicaci, dihina, malah sedarkah kita dulu nenek moyang kita nak makan pun terpaksa dicatu, kerana kita tidak punyai apa-apa. malah bangsa kita dianggap bangsa yang lemah, malas, pendengki dan dituduh sebagai lanun. JADI KESEDARAN AKU BUKAN BERMAKNA RASIS, TETAPI KERANA IA DATANG SECARA AUTOMATIK KERANA SAYANGKAN NASIB AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA AKAN DATANG!! JADI SEDARLAH!! BELUM TERLAMBAT!!! tak salah aku menyedarkan diri aku dan kepada semua insan bernama melayu!! 

*JANGAN SALAHKAN DIRI ANDA BERBANGSA MELAYU KERANA KITA BAKAL TIDAK PUNYA APA-APA sekiranya kita tidak beringat dan leka!! maaf sekali lagi kerana tulisan dalam posting mungkin terRASIS sikit, tapi tidak keterlaluan!! 

15 ulasan:

  1. perkara ni mungkin berlaku...BN tersungkur pada PRU14 kerana najib hanya nampak dan cintakan cinabi !!!

    URGENT !!!

    NAJIB ...KO JANGAN BUAT PEKAK JEE!

    Tambahkan senarai produk 1Malaysia seperti:

    -kedai komputer 1malaysia
    -kedai service dan tayar 1malaysia
    -kedai hardware / sparepart 1malaysia
    -kedai kek 1malaysia

    bagi cinabi mengelupur !!!

    gen2felda

    BalasPadam
    Balasan
    1. gen2feldajohor6 Jun 2013 10:02 PTG

      Gunakan apa yang najib bagi....tapi jangan pangkah bn.

      Padam
    2. Pala otak lu

      Padam
  2. najib DEGiL ! ntah apa yg seronok sgt dia bila CINAbeng Kominusialan tu tepuk2 tgn ramai2 pun aku tak tau. dia dok seronok dgn ajib gor sebenar nya CINAbabi HUTAN maksudkan ajib, go !!! (berambus) itu pun tak paham2 lagi. aku ingat dia jauh lebih baik drp pak lah... rupanya2 sama je cuma berlainan "bidang" kebodohan !! lantak la ... kalau nak berkuasa PRU14, mulakan perancangan tersusun drp sekrg. PEDULIKAN CINA LAAA NAJIBBB OIIII... !

    BalasPadam
  3. Aku tak kira, aku nak buang karan ampu cinabeng jugak!

    -Najib

    BalasPadam
  4. Jangan dibangunkan lagi kawasan bandar besar yg penduduknya banyak kaum cina. BERHENTI buat apa2 pasarana di bandar besar seluruh malaysia ...dah cukuplah kerajaan membangunkan bandar dan bila bukak aje bandar baru muka cinabeng yg first2 akan memenuhi bandar..orang melayu ibarat dihalau masuk hutan duduk di kampung. Kerajaan kena buat macam singapura ambik tanah di kawasn bandar atas alasan nak buat projek kerajaan dan bayar pampasan dan bagunkan rumah2 pegawai kerajaan ke atau naik kan cukai pintu yg tinggi untuk siapa yg nak tinggal dibandar. Saya juga setuju kerajaan mulai sekarang bagunkan kawasan luar bandar saja...biarkan Pembangkang handle masaalah di bandar baik api air ke sampah sarap ke, biar cina mengelupor susah nak hidup di bandar supaya kerajaan ambik balik hartanah yg mana mereka tak boleh uruskan....tapi 100% sokong najib atau ajib gor berhenti kasi muka dgn memberi APA2 habuan yg tak sudah2...sampai mati cina tak akan pangkah BN, bodoh!

    BalasPadam
  5. Cukuplah sudah apa yang dikorbankan.

    Kalau diberi seluruh alam ni pun takkan cukup-cukup bagi dia orang. Sudahnya kita yang berabis tapi dia orang tetap macam tu juga. PRU13 baru-baru ni dah bagi kita 'signal' yg jelas utk kita buka mata, sedar dan beringat.

    BalasPadam
  6. Najib anda telah megeluarkan wang sebanyak mungkin untuk menang pilihanraya, tahniah BN dah pon menang.
    Sekarang yag perlu anda fikir ialah bagaimana nak mengembalikan wang yang telah banyak anda keluarkan itu, jangan difikirkan bagaimana nak membela rakyat, kerana ia akan memerlukan wang lagi. Jangan pedulikan orang kampong yang bodoh tu, kerana mereka tidak mendatangkan duit, bebeza dengan cina di bandar mereka boleh dijadikan punca untuk BN!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ni agak-agak la nk menghina org kampung pun. Dah la bila berckp main hentam keromo je mcm pemimpin ko. Mana dia bukti org kampung ni bodoh? Boleh ko bg statistik anak-anak kampung yg dpt 10A dan statistik anak-anak bandar yg dpt 10A?

      Padam
    2. 6:41 RED BEAN ARMY

      Padam
  7. Org bandar isunya lain. Org kampung isunya lain.

    Org kampung isunya lebih kpd pembangunan dan penyediaan kemudahan asas. Org kampung tidak terkesan dgn masalah di bandar. Mereka tak terkesan dgn gaya hidup mewah, kesesakan lalu lintas, kesukaran parkir kereta, Terkerjar-kejar masa, pergi ofis pukul 6.00 pg balik pukul 7.00 mlm, tiada masa utk anak-anak. Hidup mereka selesa walupun pendapatan tidak besar, malah ada yg pendapatannya jauh lebih besar dr org di bandar. Sbb tu concern org kampung pd pembangunan dan kemudahan asas je. Kerajaan x pernah gagal utk memenangi dan memuaskan hati org kampung.

    Org bandar isunya lebih kpd taraf hidup dan gaya hidup mewah. Sbb tu diorg punya concern cuma tentang kos sara hidup. Barang mahal, minyak mahal, tol mahal, kereta mahal, cukai mahal. Kerja banyak. Masa terkejar-kejar. Gaya hidup pantas. Budaya bersaing dgn org lain. Pemilikan rumah. Ni semua concern org bandar.

    BalasPadam
  8. headbomb,

    kau ni risau betul pasal melayu. najib yg presiden united melayu tu tak kisah pun. hari2 nak puaskan hati puak2 kiasu tu.
    mcm mana nak bg najib tahu apa yg diluahkan dlm blog kau ni? aku sure punahsihat2 dia hari2 mengampu najib sbb 20% punya pasal. dpt bygkan siapa jd sadik sigaraga dlm PRU14 nanti.

    BalasPadam
  9. Najib dan Rosmah harus dijatuhkan. Inilah satu-satunya cara.

    Dia takkan meletak jawatan kerana ada kepentingan diri dan keluarganya.

    Aku dah tak boleh tengok Najib dan Rosmah. Kebencian melebihi Pak Lah. Minta maaf UMNO, aku akan pangkah PAS. Apa nak jadi jadilah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tetap pangkah BN. Apa nak jadi jadilah. Hiduuuup NAJIB.

      Padam
    2. Tanpa Nama 10.41 pg

      Marahkan UMNO, pangkah PAS? PAS lagi teruk daripada UMNO kerana sanggup bersekongkol dengan kafir harbi dan Raja Liwat/ pro-LGBT/
      pro-murtad.

      Padam