Sabtu, 15 Jun 2013

RUPA MANUSIA LAGI 100,000 TAHUN AKAN DATANG!! hehe

INI MACAM PUN ADA KA? hahaha

Seorang saintis, Nickolay Lamm telah membuat kajian dan telah mengeluarkan rupa-rupa manusia pada 100,000 tahun yang akan datang. Freaking gay man!

kini

20,000 tahun akan datang

60,000 tahun akan datang

100,000 tahun akan datang

ps: suka hati dia je kan muakakaka...

sumber penpatahblogspot.com

5 ulasan:

  1. Macamana la dia bole jadi saintis?

    BalasPadam
  2. berbillion tahun dah berlalu,masih juga manusia tetap manusia

    BalasPadam
  3. Kalau saintis kapir keluarkan fakta, yang bukan kapir langsung tak bangkang dan bersetuju...tapi kalau ulama keluar satu fatwa.........

    BalasPadam
  4. http://taipingmali.blogspot.com/2013/03/tanya-sama-anuarkenapa-suka-belakang.html

    WAJAH ANWAR 100,000 AKAN DATANG...HAHA

    BalasPadam
  5. Sbb dok ngadap computer, hp dan mcm2 gadjet, mata jadi bulat wooo.

    BalasPadam