Sabtu, 15 Jun 2013

selitan iphone di lokasi paling lucah!!

haha, macam shiyal..



ps: bau masam bila kawan pinjam phone ke cane.. kekekeke

4 ulasan:

  1. Iphone ke pad datang bulan tu bro? KAHKAHKAH!

    BalasPadam
  2. UMNO-BN telah diberi amanah oleh rakyat untuk memerintah ... tapi belum sempat nak perintah, puak2 yg tak beramanah dah mula buat kecoh ... Masalahnya puak2 yg tak beramanah ini mengatakan kerajaan yg telah diberi amanah tidak amanah ... mana tahu amanah atau tidak amanah kalau tidak diberi amanah dahulu untuk menjalankan amanah? Walau bagaimana pun kita harap kerajaan yg telah diberikan amanah akan menjalankan amanah dengan penuh amanah dan tunjukkan kpd puak2 yg tidak beramanah itu bhw kerajaan yg telah diberi amanah ini adalah lebih beramanah daripada puak2 yg tak beramanah yg telah membuat tuduhan bhw kerajaan adalah tidak amanah 15 Jun 2013 5:41 PTG

    Porno....Antaran salah satu senjata umno menjatuhkan musuhnya......

    Jangan pelik dan hairan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu pun nak emo 24 jam, santai2 pun nak emo, pelik dah aku tengok macai pecinta dap ni haih, kalau posting ini berkaitan politik tak pelah, ai hairan2.. kekekeke..

      sindrom kena kencing bertalu2 dengan bang non dah menjadi penyakit macai sekarang ni muakakaka

      Padam
    2. Ooo yer lupa pulak aku.....yang headbomb ni memang bebas dari sebarang taklif syarak......mintak maaf banyak3 yer headbomb.

      Padam