Isnin, 17 Jun 2013

HABISLAH UMNO!! TAHNIAH PR! ANDA MENANG..


dalam dunia advertising, bila penjenamaan itu semakin popular dan menjadi sebutan ramai, maka musuh pun akan ramai, musuh akan jadi bengkek kerana jenama itu menjadi sebutan.

ITU YANG TERJADI DENGAN UMB, TAK HABIS-HABIS ORANG YANG TAK PUAS HATI DOK TAJI KIRI DAN KANAN, EK ELEH..

kalau betullah umb ni gagal, pru13 lepas, bn kalah teruk la, itu barulah cari pasal sebab apa jadi camtu, cuma negeri selangor, kelantan dan penang, erm so far keseluruhan unit media maya bn dah berjaya lah juga melawan persepsi jahat media maya pr yang kerjanya 24 jam tabur fitnah.

JADI UNTUK MEMBALUN UMB KERANA KEGAGALAN 100%, TINDAKAN ITU TIDAK BEGITU TEPAT!! yang penting umb telah berjaya buatkan pihak lawan garu kepala juga dengan taktikal dan terjemahan perang alam maya itu sendiri, malah sumber dari umb juga menjadi ikutan dari tentera cyber bn yang lain, sebut pasal gagal.. erm.. FITNAH KOT!!

PENJELASAN TUN FAIZAL KLIK SINI

2 ulasan:

  1. Aku stuju, kwujudan UMB sbenarnya brada dlm kelas tsendiri menangkis koleksi bebundle-bundle fitnah dn putar belit puak lawan, apa pn aku tetap salahkn sepet kulop bulu ktiak xpnah cukur, mcmana bangsa yg mgaku bijak ni bole pcaya bulat2 pd temberang bengkok tu? Si kaki tmberang dn kuncu2 ni lah yg patut djadikan target UMB utk PRU14, bjuang bhabisan, cri strategi baru krana aku pasti baki 4 tahun mendatang ni akan ujud pbagai konspirasi dn helah2 yg xmasuk akal dn tkeluar dri akal.

    BalasPadam
  2. orang kuat umno18 Jun 2013 7:23 PG

    Beri pil kuda, arak tohmahan PAS burukkan Umno'

    Tindakan penyokong kerajaan negeri Kelantan menuduh Umno dan Barisan Nasional (BN) mengamalkan taktik kotor pada pilihan raya umum lalu dengan memberi pil kuda kepada penagih dadah dan arak adalah tohmahan untuk memburuk-burukkan Umno.

    Ketua Pembangkang Datuk Nozula Mat Diah (BN-Paloh) berkata tuduhan Mohd Zaki Ibrahim (PAS-Kelaboran) itu bertujuan supaya rakyat tidak menyokong Umno dan BN.

    Mana mungkin kita mengupah penagih yang terlibat dengan pil kuda untuk menyokong, sedangkan ia musuh kita...kita nak banteras benda ini (ketagihan dadah).

    "Sebab itulah saya lihat perkara ini, pemimpin PAS cuba fitnah kita untuk memburukkan memburukkan kita di mata rakyat supaya berterusan tidak menyokong Umno," kepada pemberita sewaktu persidangan DUN berhenti rehat.Terdahulu, semasa membahaskan titah ucapan Sultan Kelantan pada persidangan Dewan Undangan Negeri hari ini, Mohd Zaki mendakwa BN telah memberikan pil kuda dan arak kepada petugas parti pada pilihan raya umum ke-13 lepas.

    Nozula berkata PAS sengaja membuat tuduhan liar itu bagi memainkan sentimen di kalangan penduduk di negeri ini serta anak-anak muda yang berhijrah ke luar Kelantan untuk terus memberi sokongan kepada mereka.

    Sebab itu mereka seringkali beritahu kerajaan pusat menganaktirikan rakyat Kelantan, dan perkara ini turut diperkatakan di luar Kelantan, tetapi tidak pula diceritakan mengenai pelbagai bantuan kerajaan pusat kepada kerajaan negeri seperti bantuan bayaran gaji kepada kakitangan negeri dan masalah air.

    Kita nak Menteri Besar (Datuk Ahmad Yakob) dapat bawa perubahan dan berunding secara baik (dengan kerajaan pusat) untuk beri manfaat yang kepada rakyat, bukan seperti bekas menteri besar (Datuk Nik Aziz Nik Mat) sebelum ini yang dilihat sebagai 'melempar batu, tapi sembunyi tangan'," katanya.

    BalasPadam