Isnin, 3 Jun 2013

tulang rusuk babi adalah halal?

sangat celaka kalau kata bahagian rusuk babi adalah halal. babi pun tak gila macam ni, ni lah masalahnya kalau kita ni asyik taji sama sendiri, sampai tahap jamban makanan haram pun orang kiasu leh nak pekenakan kita, apa budus semua ini?


untuk penjelasan lanjut

anda boleh ke blog ini, CTS

PS: JANGANLAH SAMPAI SATU MASA SOK, BABI PUN BABILAH, ASALKAN TAK MAKAN SEMUA, HUK ALOH!!

4 ulasan:

  1. Ini cerita lama di Singapura, tahun 2007. Berita basi. Pereeksa dulu. Jangan sibar berita2 yg tak betul. Memalukan kan bangsa Melayu.
    Sila rujuk blog.omy.sg/alvinology/2007/11/26/ntuc-fairprices-halal-pork-scandal/‎

    Anak Watan Temasek

    BalasPadam
  2. Mat sabui kata ok je...daripada makan makanan umno dia rela makan babi?..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ikut lah mat sabu tu.....

      Padam
  3. berita lama ke, berita baru ke..tak salah jika sekadar nak mengingatkan umat Islam bahawa inilah modus operandi kafirun nak merosakkan umat Islam..jadi umat Islam akan lebih berhati2..

    apa2pun..BUY MUSLIM FIRST!!!

    BalasPadam