Khamis, 25 Julai 2013

ALVIN DAN VAVIAN DAH BEBAS!! YES YES YES!!

malas tul nak kobarkan, si penghina Islam ini di bebaskan tu, yaribba! akhirnya. alvavi di bebaskan dengan ikat jamin rm30,000 dengan syarat-syarat tambahan. untung la bukan Islam asyik menang je walau mereka hina, buat fitnah, provokasi dan macam-macam lah hai, hati orang Islam melayu berbekas lagi. simpan dalam, simpan bagi masak ye wahai orang-orang melayu, apa lagi korang tinggal kat Malaysia ni, kuasa pun dah sikit-sikit di hilangkan, Islam pun orang bukan Islam dah cerdik main kasar dah!! gua dah malas dengan ini semua! puih!!


ps: hati gua berbekas sangat-sangat! wei pemimpin melayu malulah wei! malu lah wei tak kira lah kau pas ke umno ke baik korang garu telo lagi bagus, lepas tu cium!! puih!! sakit hati tul lah!!

15 ulasan:

  1. Jom kita cari mamat cinabeng 2 ekor ni! Kita kasi ajar setalah kerajaan gagal mengajar bangsa pendatang kiasu ni.



    BalasPadam
  2. Apa punya hal lah mahkamah Malaysia ni, ingatkan ahli politik je boleh flip flop, bukan ke dulu cakap kesalahan mereka tak boleh diikat jamin?Ni boleh pulak?Menghancurkan kredibiliti sendiri je...Cakap lebih selamat di penjaralah, jadi apa-apa kat diorang lepas ni, macam mana?

    Atau pun mereka cabut ke Singapura.

    BalasPadam
  3. malas la aku nak komen, kang cakap lebih2 kang kena pulak, ini lah nasib orang melayu di bumi sendiri aku pun pelik kenapa ek? nanti akan ada 10, 20 malah ramai jenis manusia macam vavian ni, bukan reti hormat Islam kalau tak buat undang2 tegas!!

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. lopeh la nak berayo dgn DSN & Namewee....yaayyyy

      Alvivi bleh la makan bak kut teh & babi golek lepas tu tepek logo HALAL

      dgn slogan kata2 wangi, sedap & menyelerakan

      dgn ucapan selamat hari raya Aidilfitri, mulakan raya anda dgn Bak kut teh & babi golek, HALAL lg mengenyangkan

      penganut PAS apa lg bertepik kegembiraan & bertakbir beramai2....DSN & kuncu2nya pulak akan kata inilah anak muda 1Malaysia, kreatif & inovatif

      I lap u all wehhh!!!

      Padam
  5. Salam 2 all..jom layan kuliah agama di www.kuliahtube.com
    Tolong sebarkan.

    BalasPadam
  6. Kata alvavi tu penganggur, mana ia dapat duit RM 30k kalau tidak cinabeng yg toleng. Kalau Melayu adakah yg mampu tolong bagi RM 10K?

    BalasPadam
  7. biasalah ni kan Malaysia.....berdasarkan semangat 1Malaysia yg kafir harbi penghina agama, bangsa & negara seboleh2nya dilepaskan bukan utk apa....utk menunjukkan Islam itu sifatnya pemaaf...kan indah tu

    berlainan pulak kalau utk org Islam, semakin berat hukuman dikenakan semakin baanggalah saf kepimpinan Islam/Melayu di Malaysia...mana taknya itulah keadilan dlm Islam di akhir zaman ni....Melayu/Islam selain penjara juga seboleh2nya akan dibunuh menggunakan prosedur kehakiman yg memgang panji keadilan 1Malaysia & PAS for all....ok la tu

    Malaysia kan mengamalkan bertegas dgn Islam, berlembut dgn kafir....tak caya tanya PAS & DSN...haaa tu siap main lat tali lat tali tamploi dia....siap bertepuk tampar lg tu....terima kasih kpd pemimpin Islam Malaysia...anda mmg terbaik....lap u all

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  9. Salam, blog tuan amat menarik dan mempunyai infomasi yang terkini, jesteru itu sama-samalah kita memberi sokongan sesama kita, harap pihak tuan dapat menambah pautan portal http://n9kini.net dan http://orangkampungcyber.blogspot.com ke bloglist pihak tuan... Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
  10. Ya Allah ya tuhanku...jika kiranya akan datang bala2 yang maha DAHSYAT akibat dari kebodohan pemimpin2 melayu yang terdiri dari Perdana Menteri,TPM,MENTERI2 MELAYU ULAMA2 CARI MAKAN yang takut mencegah kebatilan seorang pemimpin melayu,akan menimpa malaysia ini ko timpakanlah pada pemimpin2 melayu yang zalim tak kira umno pas atau pkr...pemimpin yang menjual agama kerana undi kaum kafir harbi rasuah,makan gaji buta,gila pangkat,pembelit,penipu,menaniaya anak2 yatim tak kira pemimpin2 melayu yang zalim tak kira umno pas atau pkr...ko bagilah pengajaran yang setimpal dengan keSOMBONGAN mereka mengejar dunia tanpa mahu menjaga kebajikan rakyat yang sakit hati dengan tindak tanduk mereka semua ini yg berkiblatkan wang pangkat kuasa didunia yang sementara ini..Ya ALLAH hancurkanlah mereka...aku mohon kau berikan negaraku ini tanah melayu seorang kalifah yang dapat meminpin manusia ke jalanMU...Amin....

    BalasPadam
  11. aku stress gilerr..mmelayu oh melayu bangsa aku bakal jadi hamba pd 2020

    BalasPadam
  12. Dh bole sambung kongkek.

    BalasPadam