Selasa, 23 Julai 2013

APA MOTIF GAMBAR MAKAN DALAM TANDAS INI TERSEBAR?


kita kena ingat perang persepsi untuk memburukkan kerajaan senang je, perasan tak cara ini cara red bean army, memuat naik gambar yang mungkin menaikkan darah orang ramai terhadap kerajaan, beb kena faham, selepas isu pasangan porno buat lawak kurang ajar dengan ajak orang berbuka dengan ba kut teh, apa korang ingat takde dendam kesumat? mesti ada punya, so cara persepsi di lakukan untuk memburukkan kerajaan pulak! perasan tak game ini.

kita jangan cepat melatah, apa betul semua pelajar bukan Islam kena makan dalam tandas? apa yang di lampirkan di dalam gambar tu pada mulanya, kurang ajar betul, pihak sekolah mesti ada jawapan, sebab mungkin kerusi makan di susun, di letak sementara disitu, mungkin gotong royong di kantin? lantai kantin dicuci? ei mana tau, kebetulan tandas tersebut berdekatan dengan kantin, dan mungkin ini tandas guru, kerana menunggu nak disusun meja kerusi kat kantin, maka murid-murid duduk le kejap kat situ, dan malaun yang snap gambar ni, ada matlamat dia, mesti cikgu cilanat pakatan punya, nak buat cerita nak buat persepsi. itu anggapan aku la.. tapi kalau betul perkara ini pengetua sekolah ini adalah satu spisis paling cerdik pernah di lahirkan, kerajaan lagi kena, demn!!

kita tunggu dan siasat, aku dah cakap, ramai balaci pr dalam agensi kerajaan, dah-dah jadi guru, bersepah spisis pr, gaji sebat, bonus sebat, lepas tu burukkan kerajaan dengan cara paling bangsat!!

pak menteri jangan diam, mereka seboleh-boleh nak burukkan kerajaan dengan apa saja cara, ini senjata mereka, kita? still buat baik dan hulur kepala kepada musuh-musuh dalam selimut!! puih!!

5 ulasan:

  1. fakta kebenaran dari murid sekolah itu sendiri

    https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10201111186796874&id=1085168988&set=p.10201111186796874&refid=18

    puak Pakatan Rakyat sedang hebat memainkan isu perkauman dan agama untuk menanamkan kebencian terhadap orang Islam di Malaysia !! Jahanam Pakatan Rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah zalim sangat dah....

      Pm kena istihar perang dan jihad keatas pakatan rakyat......

      Padam
  2. Bukan semua sekolah adalah pro-establishment yakni ada yang anti-establishment...dan ini adalah fakta. Makanya kalau isu ini hendak dilihat dari sudut politik, siasatlah terlebih dahulu apa fahaman pihak yang berkaitan. Kalau mereka pro-establishment, berikan pengajaran setimpal; sebaliknya kalau mereka adalah anti-establishment, hantar saja ke ulu piul dan ulu piang.

    BalasPadam
  3. Kesian lar pljr kat ulu piul dan ulu piang kalau guru2 pembangkang di hantar utk ajar mrk...Baik dibersarakan saja mrk tu...simpan lama2 jadi kanser!! Ramai lagi guru2 muda lepasan universiti yg tgh cari keje..Bagi lar peluang pd diorang pulak.

    BalasPadam
  4. Cari mak budak yang dok upload gambar tu, kasi sumbat kepala dia dalam mangkuk tandas then flushh..bodo punyer kafirinnn!!!!! CITER BETULNYA CIKGU2 n pelajar2 ISLAM PUN ADER GUNA BILIK TU UNTUK MAKAN N MINUM sebelum puasa pun lagi..Kejadahnya hanya untuk yg bukan Islam jer..Klu dah kafirinn tu kafirinn jugak laaa..dasar kafirin laknatullah.. ptuiihhhh!!!

    BalasPadam