Isnin, 29 Julai 2013

baka kiasu yang tak faham dia tinggal di negara Malaysia atau negara China!!

biasalah baka-baka kiasu ni hati kan macam jibraun, mereka ni kalau tak suka jangan duduk dekat malaysia la wei, ni malaysia agama rasmi dia adalah Islam, so kita faham sendiri lah ye, kafir takkan gembira walau apa sekalipun dengan agama Islam, jadi faham-faham jela labu, kalaulah mereka dapat kuasa, jangan sembang la, habis lunyai satu persatu keistimewaan orang Islam di bumi Malaysia ini!!

kita tengok apa kiasu ni dok komplen!!



ps: kiasu tetap kiasu, ni semua kerana pak menteri dari umno dan pemimpin pas dok bagi muka, hah hambek ubat, jangan kata nak hormat, dalam diam dia kritik!! kafir kiasu ape dehal bro!!!

8 ulasan:

  1. Lain jangan duduk kat kawasan perumahan Melayu, lebih baik duduk dekat dengan kawasan perkuburan, aman damai lebih cepat sikit kamu tu padam wahai Calvin.

    Kesian produk SJKC ni, padam dengan pasang pun tak reti nak bezakan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. produk sekolah jalang komunis cina (sjkc)...kalau tak jadi jalang mesti jadi komunis.

      Padam
    2. Tanpa Nama29 Julai 2013 4:50 PTG...

      aku sokong dengan kenyataan ko. Betul dan tepat....

      Padam
  2. Aku cadangkn apek tu bungkus kain baju bwk anak bini kembali le ke tempat asal dimana apek tu berasal, tiada paksaan, kalau tak nak balik asal duduk diam-diam suda.

    BalasPadam
  3. Tak suka malaysia?......maka anda boleh balik ke negara asal mu cina tong san!

    BalasPadam
  4. Aku rasa memangbersalah mana-mana surau atau masjid yang memasang volume semaksima mungkin dan sepanjang masa.

    Itu namanya tidak bertoleransi dan menzalimi penganut bukan Islam. Ini kerana mereka sepanjang masa akan terganggu.

    Kalau volume dikuatkan hanya pada 5 waktu dan sekadar dapat didengari, itu lebih menghormati masyarakat bukan Islam.

    Islam mengajar umatnya menghormati sesama walaupun bukan muslim.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau anjing jiran sebelah menyalak boleh ko tolong perlahankan volume dia tak?? Aku rasa tak lama anjing tu menyalak, mungkin dalam sejam dua jam je..

      Padam
    2. Itu kisah anjing dan volume suara yang boleh dikawal...berbeza dua perkara.

      Kalau kucing nak mengeryam, tak bising ke?

      Kita yang beriman ni kena lain beri contoh kepada yang bukan Islam.

      Padam