Selasa, 23 Julai 2013

cara begini mereka banggakan!! memalukan umat jer

adakalanya cara pas memang begini, dari tok guru mereka sampai pengikut bawahan sampai yang baru berjinak-jinak terus dapat ilmu ini, iaitu memboddo kan orang yang tak menyokong mereka, hehehe.. macamana mu nak sebarkan dakwah kebenaran kalau gini cara pas oi.

punoh ranoh, tumpo, tu pasal pru lepas kerusi berapa kerat je menea.. puih


ai macam-macam, suka budak kiasu kat belakang tu kan hehehe...

6 ulasan:

  1. Muslimin dan muslimat Pas adalah makhluk paling cerdik dimuka bumi ni kerana memangkah DAP, nak komen lebih tak boleh..bulan puasa beb,hehe..selamat bertarawih.

    BalasPadam
  2. diorang tau tak dap gagalkan pembinaan masjid di penang dan damansara..pas oh pas..

    BalasPadam
  3. "Wahai org org yg beriman, jgnlah kamu ambil org org yg bukan dr kalanganmu sbg teman kepercayaan. Mrk tidak henti hentinya menimbulkan kemudharatan bgmu. Mrk menyukai apa yg memudharatkanmu. Telah nyata kebencian dr mulut mrk, dan apa yg disembunyikan oleh hati mrk lbh besar lg. Sungguh telah Kami terangkan kpdmu ayat ayat Kami, jika kamu memahami." Ali Imran 118.

    BalasPadam
  4. Salamun alaikum,
    Mari kita kaji semula ucapan Tuan Guru Nik Aziz berkenaan persamaan demonstrasi jalanan untuk menumbangkan kerajaan dengan solat 5 waktu berjemaah dan ibadah haji, puak-puak Pas ni nak jadi apa? Tau tak maksud perbezaan antara demonstrasi berkumpul terpekek mengamuk hilang waras memaki hamun dengan ibadah solat dan haji yang penuh tertib? Sama ke demonstrasi jalanan dan stadiuman dengan ibadah kita? Sedar-sedar lah wahai saudara-saudara ku orang Pas, cukup-cukup lah tertipu.

    BalasPadam
  5. Tu pic edit, wa tau la pasai wa ada sana, pic asal adalah bendera spendar putih XXXXL, itu pasai mamat hokka tu dok sengeh.

    BalasPadam
  6. Perangi pas hingga ke akar umbi, dan istihar jihad siapa yang menentang pas

    BalasPadam