Jumaat, 26 Julai 2013

FILEM TANDA PUTERA BUKAN MAIN SUSAH NAK DITAYANGKAN!! TETAPI FILEM KOMUNIS INI BAKAL DITAYANGKAN BULAN OGOS INI?

erm, biasalah beb, asalkan hal berkaitan melayu, ahh malaslah, nak cakap banyak, kang cakap lagi dan lagi, dikata rasis, dikata melampau, tetapi.. ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.. poodah!!!

filem tanda putera bukan main susah nak ditayangkan sebab bantahan dari orang cina kerana mengatakan filem itu menayangkan kejadian 13 mei 1969, tetapi filem yang bakal ditayangkan ini, ada kaitan komunis, dan tak pasti atas dasar apa ia mudah gila diberi hak ditayangkan, kalau betullah diberi hak tayangan, memanglah lagi berbekaslah hati orang melayu lah!! tengok trailer dia pun, macam nak cerita komunis tu bukan semua jahat, demn!! OHH MALAYSIA KU!! OHH PAK MENTERIKU!! puih!!


kami nak juga filem tanda putera ditayangkan pada bulan ogos ini, jangan last minit tiba-tiba tak jadi pulak tayangan dia kerana desakan dari kiasu-kiasu, mana lah maruah pemimpin melayu ni, aku pelik betul lah kenapa semua jadi penakut nak mampus, nama je menang pilihanraya!!

harap kdn jangan bagi muka kalau ada pihak nak cerita kononnya komunis tu ok, nak pusing cerita konon komunislah yang baik, cis!!


lagi cerita my massa

ps: kiasu bila nak cerita hal rasis dia akan jadi tak rasis bila ada mangkuk-mangkuk dari atasan memback up kiasu-kiasu ini, apa nak jadi malaysia ni?

belasah dan kritik pemimpin melayu kerana mereka sekarang dalam khayalan syurga ciptaan mereka sendiri, sedangkan kiri dan kanan orang dah naik bengkek dengan perangai mereka yang dok 24jam playsafe!!

6 ulasan:

  1. najib lembik menteri umno yg lain pun lembik lagi2 la simudin amaran lembik

    BalasPadam
  2. Kalau filem melayu lah....walaupon aku dibayar sejumalah wang untuk menonton nya, tetep aku tak ingin nak tengok...

    BalasPadam
  3. cabara pemilihan presiden umno , confirm ubah
    anwar lagi nampak kejantanan ,
    demo , amoi , laki2 , semua dah terbukti anwar mmg jant6an sejati

    BalasPadam
  4. Bkn xnk tengok filem melayu, penah tengok tp kcewa duka lara mlalak ksedihan meraung penuh sebak bila kluor pintu panggung, filem merepek. Aku byr 12 rnggit utk filem modal 2 juta atau byr 12 rnggit utk filem modal 200 juta, mana lebih bbaloi? Aku pn sokong filem melayu tp filem melayu pn kena la sokong jiwa aku jugak, asik2 cite gangster ngan hantu lawak, xpun cite cinta tngkap leleh.. hero pn sama, blakon wanita tua tp kening bcukur, adoila..

    BalasPadam
  5. ikut taste masing2 la nak tgk ke tidak filem Melayu.....mmg tak dinafikan, berlambak filem Melayu yg alahai....mmm...malas nak ckp....tp tetap ada yg HEBAT bg pandangan aku

    bg sesiapa yg minat citer2 mcm Tanda Putera.....mcm aku..hehe... & mahukan kelainan, tontonla filem ni & karya terbaru dr U-Wei....jgn pulak taknak tonton Tanda Putera sbb org Melayu punya filem.....tp Cinabeng punya keluaran, wahhhh berduyun2 nak tgk padahal hampehhhh...kalau filem Hong Kong ok la....ini filem Cina keluaran cni?....lg hampeh dr filem Melayu.

    ingat....filem KOMUNIS dr waris KOMUNIS mestilah nak tunjuk benda baik pd sisi mrk....dibantu pula oleh pemimpin2 UMNO yg dah jelas berJIWA KOMUNIS ala Melayu.......senang kata apa saja yg berasaskan produk Melayu skrg ni selagi boleh diHAPUSkan & produk KOMUNIS adalah TERBAIK

    aku nak cadangkan pd DSN....bawak masuk je la CHIN PENG tu....itu yg kau nak kan sebenarnya

    BalasPadam
  6. Tanda Putera mgkn aku tengok la, tp cite gangster pecah kpala mrempit hantu jantung pisang kak limah blik kampung asmara dana u dan i datok datin mintak maap le.. dah lama sgt melayu dibuai fantasi.

    BalasPadam