Selasa, 30 Julai 2013

logo regimen askar melayu diraja dalam filem the new village? perghhh!!!

nampak gayanya siapa yang dok luluskan filem komunis ini, baik menjawab la, ape kebhagal sangat sampai ini pun tak leh nak fikir, apa dah kena suap berapa trillion untuk luluskan tayangan filem kurang ajar ini beb? ce citer ceciter..

dalam page facebook Counter Insurgency Warfare Ciw Anti Communism Socialism Terrorism membongkarkan kebiadaban penerbit dan pengarah filem komunis ini!! apa niat mereka sebenarnya ni beb?

klik kasi besar da



ps: tak senang dudukla siapa yang sesukahati dok luluskan filem ini, sprm tak buat kerja ke or anggap isu ini remeh? melampau memang melampau, kalau dibiarkan memang makin menyiraplah darah orang melayu, mungkin ada segelintir melayu yang kononnya ahh rilek la beb, malaysia kan negara demokrasi, apa salahnya tayangkan filem ini, macamana melayu nak maju, kepala abah kau kalau filem ini saja-saja nak mengapikan perbalahan dengan mengatakan komunis itu baik, cool katanya!!

9 ulasan:

  1. sprm kena buat aduan baru dia siasat

    BalasPadam
  2. SPRM pon jadi seperti menteri amaran jugak ke?

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,

    Kami memohon jasa baik agar dapat linkkan Rakyat News di blog anda.

    Sekian, jutaan terima kasih.


    Rakyat News

    http://www.rakyatnews.my/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rejimen Askar Melayu DiRaja (RAMD) khas untuk askar Melayu-Islam sepertimana yang dititahkan oleh YM Raja-Raja Melayu dalam 7 wasiat mereka.

      Persoalannya adakah boleh askar british berbangsa cina memakainya?

      Adakah RAMD beruniform sedemikian?

      RAMD dan para komando kesayangan kami jika kamu anak jantan sila saman penerbit filem ini kerana memutar belitkan fakta!

      Padam
  4. Filem ini tak sepatutnya diluluskan kerana mengagung agungkan bangsa pendatan yang belum menjadi warga negara persekutuan tanah melayu kerana belum mederka lagi. Mereka ada pendatang haram yg mengambil kesempatan untuk merampas negara ini dari penduduk asal. Tidak ada siapa mengundang mereka untuk memperjuangkan kemerdekaan negara ini tambahan pulak mereka bukan dari bangsa penduduk asal tanah melayu.Pengganas komunis cina adalah mahkluk asing yg berhijrah di negeri asing berlagak seperti lanun nak merampas hak pribumi walaupun dikatakan memperjuangkan kemerdekaan. Mereka adalah kaum pendatang yg tidak diundang tak perlu dilayan dakwaan mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tepat sekali tuan.

      Padam
  5. SPRM bukan x pandai buat kejalah tapi dia dah masuukkkkk.....jadi x perlulah siasat dia sendiri pun dah ambik rasuah kat DAP utk filem ni mcm mana dia nak siasat lagi....hehehehehheheeh............SPRM akan siasat org melayu aje tu pun kes yang kecik2 aje.....sekadar ada kes cukuplah.....utk cover aje...

    BalasPadam
  6. Ala, nanti dorg minta maaf secara terbuka kira settle la kes nih... ermmmmmm...

    BalasPadam