Isnin, 29 Julai 2013

macamni je standard samseng kiasu? ekekekekekekeke... jom tonton!!

hihihihi, aku pun tak tau apa kes, tapi melihat kesamsengan si kiasu tu, depan orang ramai bangsa dia berani la, ekekeke... belum kena lagi, eksyen la, nasib la penguatkuasa tu tak pelangkung dia dengan besi tu kalau tak, mau ada demo besar-besaran nanti!!

KORANG KLIK JE KAT SINI, MACAM-MACAM PERANGAI KIASU KAN!!

KLIK SINI

8 ulasan:

  1. kalau org melayu yg buat mcm tu apa ye tindakan penguatkuasa tu???sekadar bertanya.....

    BalasPadam
  2. AKU JAWAB: kalau org melayu yg buat mcm tu , mlm ni jugak akan di dakwa dan di jatuhkan hukuman penjara.....tapi sebab dasar najib memberi muka keterlaluan kepada spesis pemakan bangkai babi tegar di malaysia ni, tambah pulak DAPigs yg control Selangor, semua anggota penguat kuasa yg bertugas pada masa kejadian ini akan di kenakan tindakan disiplin, probably kena gantung kerja & tahan kenaikan gaji kerana bertindak KETERLALUAN kepada golongan cina minority yg sentiasa teraninaya dan di zalimi di negara ini......ADA PAHAM????

    BalasPadam
  3. Pru14 nanti sama2 lah kite tukarkan kerajaan di bawah pemerintahan lemah najib nie. Melayu rugi selagi umno memerintah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. melayu mampus terus kalau pr yg perintah, sekarang di bawah umno melayu memang rugi sebab ada syaitan dalam pas dan pkr yang memecahbelahkan org Islam

      Padam
    2. Seteruk2 UMNO, teruk lagi kalau parti telur, parti mata lebam dan parti roket memerintah. Suara Melayu hanya layak dibakulsampahkan je..

      Padam
  4. Makan babi banyak sangat tu yg jadi sengal hantuk kpala sndiri..kikiki, apasal babi eater tu tak terjun bngunan 10 tingkat? Baru real dn disangjungi babi eaters yg lain..kikiki.

    BalasPadam
  5. Anon 10.09 ni redbean ka suruh tukar krajaan? Umno xda kaitan dlm hal ni tp pmimpin, bkn Umno yg patut ditukar, kita masih pcaya pada Umno tp tidak pada pmimpin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10.05,bkn 10.09..hehe.

      Padam