Rabu, 24 Julai 2013

mana logik bn menang besar di kuala besut ini semua taktik jahat spr!!

hehehe, ayat biasa bila sudah tak leh terima apa makna dan erti perkataan kalah, keh keh, apa diaorang faham tak maksud perkataan kalah?

sebelum pilihanraya kecil di kuala besut pun sebenarnya pas dah memang nak ngaku kalah dah, sebab macam-macam masalah, dengan si calon tak reti cakap lah, aish tak reti bercakap buat apa jadi calon la.. haha...

semua tu tak kisah bagi pas, yang penting mesti che long yang jadi calon, almaklumlah orang tua che long tu bukan calang fulus dia, dia bisnes man, kayo, masyuk, ekekeke... apa pas tak minta duit dekat dap ke, dap kan masyuk, erk, lupa nak tanya dap tolong ke pas? setakat tolong bagi pakai bendera semua boleh buat!! ai kesian kau pas, kesimpulannya selagi anda menghulurkan kepala anda kepada dap dan pkr. selagi itulah orang melayu susah nak percaya yang pas ni releven.

KEPUTUSAN TAK RASMI, SENANG CERITA RASMI JELAH, BN MENANG DENGAN MAJORITI MENINGKAT DI KUALA BESUT, TAHNIAH!!! MISI PAS 16-16 GAGAL!!!!

sah menang bergaya abeku, tahniah!!!

semalam juga pas bagi hadiah minyak petrol free dekat penunggang motorsikal, hehehe.. ait ikut bn ke cane, tapi yang bestnya pengundi bn ramai dok amek minyak free tu hahahaha sengal doh!!

hehehehe.. topup minyak pree der

azhar idruz pun dengan powernya turun bantu, tapi apakan daya aura dia kat kuala besut ni ibarat jual auta je.

sumber gambar blog unspinner

sampai ada yang berani cabar diri sendiri dan yakin sepenuhnya pas akan menang di kuala besut, dengan kata akan berlari bogel kalau bn menang!! hahaha

tetapi keputusan dia tetap tak memihak kepada pas, berubahlah pas, ubahlah dari politik sihat dan buang cara berpolitik sengal tu ye, sucikan hati anda di bulan mulia ini, sebab masa berkempen sebar fitnah, fitnah dah semua sebarkan macam tak kisah dosa dah, main sebat je, jangan lah memalukan umat, udah-udah le tu!! insaf-insaflah!!

1 ulasan:

  1. TERKINI DARI KUALA BESUT! SELAMAT MENGUNDI DAN JANGAN LUPA TAKTIK JAHAT PAS YANG SENTIASA MENYESATKAN!



    SELAMAT HARI LAHIR KU UCAPKAN KEPADA PM YANG TERSAYANG! SEMOGA ALLAH MENJADIKAN TUAN PM KITA PEMIMPIN YANG HEBAT! SEMOGA PM SENTIASA MEMBANTU DAN MEMELIHARA KAUM MELAYU/BUMIPUTERA!

    “Peguam Negara tidak mahu selesaikan kes lain, tetapi cuba hendak mengganggu karier politik saya,” katanya lagi. -selangorku

    BalasPadam