Isnin, 1 Julai 2013

sorang lagi super biadab!! kurang ajar tahap teratas dah ni beb!!


ni orang panggil haram jadah punya manusia. super celaka, mybe dah murtad betina ni kot? binawe!! mentang-mentang kau duk kat luar negara suka hati mak bapak kau je lah dok hina sehinanya nabi muhammad nabi junjungan kita, ni dah wajib di pancung kalau di arab saudi ni!!

aku harap KDN, pantau sebaik mungkin, dan jangan dok ikut perangai menteri dulu yang hanya tau memberi amaran, dia balik je malaysia kasi tangkap. jangan bagi muka manusia-manusia yang semakin berani menghina agama, raja, bangsa dan negara dia sendiri!! BANGKAI PUNYA BETINA!!

sumber klik sini

43 ulasan:

  1. Dh ramai dh melayu jd mcm ni.. ni le apbila ulamak2 sibuk bpolitik smpai hal2 akidah dn akhlak ank buah pn dh tlupa nk jaga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ulama tak boleh berpolitik ke?
      Ini kenyataan sekular, serupa Kamal ArTartuk. Memisahkan agama dan politik. Menafikan kesyumulan Islam.

      Ulama berpolitik sebab nak pastikan dengan kuasa yang diamanahkan, mereka yang jahil agama diberi penerangan dengan jelas.

      hihihi... SKMM dah ambil tindakan?

      Padam
    2. Politik yg duniawi la baghal, contoh Pas, bpolitik atas dasar duniawi, ada beza bila politik dlm Islam dn Islam dipolitikkan, ada paham?

      Padam
    3. Aku tambah lagi kasi paham, btol ke dgn pilihanrya undi bentes kaki ni yg Islam akn kukuh? tngok apa jd ngn Pas, tpaksa mlutut dn bsahabat baik dgn harbi, utk menegakkn Islam? Jln terbaik ialah mbetulkn akhlak dn akidah umat Muhammad dahulu, ptahankn ksucian dn kkuatan Islam, beri kefahaman tentang Islam..dn cri le pmmpin yg tbaik dkalangan ulamak, bkan dgn bkongsi kuasa dgn harbi yg dh terang2 menghina Islam, ni xde kena mgena dgn sekular, ni lah tukang komen tahap pembangkang yg blagak pandai tp bodoh sbenarnya.

      Padam
    4. Anon 12.00 yg sah pnyokong pakatan, contohi lah perjuangan Rasulullah, apa guna jadi pewaris nabi andai umat bpecah belah? Ulamak dlm Pas ulamak duniawi, dgn harbi Dap sanggup bsama potong kek tp dgn ssama saudara seIslam dikafirkan, jgn jd baghal pada sgolongan manusia bjubah kulit tu.

      Padam
    5. Anon 1.03 - PAS berpolitik atas dasar duniawi? Kau duduk kat UMNO memang lah atas dasar duniawi dan fulusi. Kau tak rasa ke kalau fulusi tidak diberi, kerja ada dijalani?

      Anon 1.12 - UMNO kongsi kuasa dgn Kafir harbi lain tak apa? Dah engkau pangkah UMNO tu dari kalangan ulama ke?

      Anon 1.23 - berpecah belah? Berapa banyak pecah belah dah UMNO buat dari awal penubuhan UMNO asal? Pengasas Dato Onn pun keluar dari UMNO. Hussein Onn, Tunku pun keluar. So, siapa yang pecahbelahkan umat Melayu?
      Mengkafirkan sesama Islam? Yang selalu aku baca ialah budak hingusan UMNO kaki rempit selalu cakap budak PAS adalah Pengikut Ajaran Sesat. Siapa yang kafirkan siapa ni?

      WALA WEY - sokonglah parti kebangsaan selagi belum berjumpa hadis yang mengatakan Nabi tidak mengakui umatnya yang berjuang atas dasar kebangsaan.

      Padam
  2. orang kuat umno1 Julai 2013 10:58 PTG

    Tak jumpa tak apa, tapi kalau aku jumpa, memang aku tebas leher dia....

    BalasPadam
  3. red bean kacang busuk punya keje nak malu kan orang melayu
    so jangan percaya dengan artikel itu

    BalasPadam
  4. Kesian die.

    BalasPadam
  5. RED BEAN TERIRORIST SENGAJA HENDAK LAGA2 HENDAK LAGA2KAN ORANG MELAYU.
    SUPAYA ORANG MELAYU SENTIASA AKAN SYAK WASANGKA ANTARA SATU SAMA LAIN.
    TAK KAN LA SEBODOH ITU PEREMPUAN MELAYU TU NAK HINA AGAMA DIA SENDIRI,. MELAINKAN ADA CINA2 KEPARAT YANG HENDAK MELAYU BERGADOH SESAMA SENDIRI.
    KERAJAAN KENA TEGAS JANGAN TIDUR

    BalasPadam
  6. MELAYU AKAN JADI SEPERTI KAUM RAKHINIE KALAU TIDAK BERSATU

    BalasPadam
    Balasan
    1. AYUH BERSATU DI DALAM UKHWAH ISLAM YANG MENEGAKKAN KEADILAN DAN MENENTANG KEZALIMAN.

      ALLAH TIDAK MEMANDANG KEPADA KAUM DAN BANGSA TETAP TAKWA DAN IMAN YANG ADA.

      JANGAN BERSATU PADA TALI BANGSA TETAPI BERSATULAH PADA IKATAN IMAN. INSYALLAH.

      Padam
  7. Anon 9.48,

    Aku xnk cite bnyak le, ko jwp je soklan ni..APASAL PAS X LAKSANAKAN HUDUD DIKELANTAN? DAN DI KEDAH DN TGANU DULU? Xpe..aku tlong jwpkn.. KERANA KRAJAAN PUSAT TAK IZINKAN, btol? KAHKAHKAH! Sah ko dh kena kencing ngn puak khawarij tu! Hudud adalah hukum Allah, wajib dijalankn wlu apa pn sebab jika kita mngaku sbagai negara Islam, tp PAS lebih takotkn kerajaan pusat dri Allah, sbab tu xlaksanakn hudud, ckup2 le aku kena kencing ngan Pas, hukum trtinggi dn wajib dilaksanakn gara2 krajaan pusat x izinkan? KAHKAHKAH! Korang tanggung le wahai puak khawarij Pas, permainkn hukum Allah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. TENGOK, KAN AKU DAH CAKAP... YANG MENGKAFIRKAN, YANG MENGKHAWARIJKAN, YANG KATA PAS ADALAH PARTI AJARAN SESAT ORANG PAS IALAH MAMAT REMPIT, ITUPUN PAS YANG JAHAT KAH?

      TAK KISAHLAH, KAU NAK CAKAP APA.

      YANG MAHATHIR, PAK LAH DAN NAJIB YANG MEMANG SAMA-SAMA MENGUCAP DUAKALIMAH SYAHADAH TAK LAKSANAKAN HUDUD KENAPA?

      TIMBALAN PRESIDEN, NAIB PRSIDEN, AHLI MAJLIS TERTINGGI TUPUN ISLAM BUKAN?

      TAK PERNAH JUMPA HADIS/DALIL TENTANG HUDUD KE?

      hihihi....... UMNO tolak hudud ke?

      Padam
  8. orang kuat umno2 Julai 2013 12:04 PTG

    Aku xnk cite bnyak le, ko jwp je soklan ni..APASAL PAS X LAKSANAKAN HUDUD DIKELANTAN? DAN DI KEDAH DN TGANU DULU? Xpe..aku tlong jwpkn.. KERANA KRAJAAN PUSAT TAK IZINKAN, btol? KAHKAHKAH! Sah ko dh kena kencing ngn puak khawarij tu! Hudud adalah hukum Allah, wajib dijalankn wlu apa pn sebab jika kita mngaku sbagai negara Islam, tp PAS lebih takotkn kerajaan pusat dri Allah, sbab tu xlaksanakn hudud, ckup2 le aku kena kencing ngan Pas, hukum trtinggi dn wajib dilaksanakn gara2 krajaan pusat x izinkan? KAHKAHKAH! Korang tanggung le wahai puak khawarij Pas, permainkn hukum Allah!

    #######

    Pas/umno sama je.....mengaku memperjuangkan islam, tapi kedua-dua parti ini masih takut untuk melaksana hukum dan syariat islam sepenuhnya dimalaysia ini, walau pon dah berkuasa...

    BalasPadam
  9. Ralat,
    ..hukum trtinggi dn wajib x dilaksanakn gara2..

    Bg aku Pas mmg parti yg mnyesat dn mmecahbelah! Satu2nya parti yg konon mwakili Islam dlm dunia ni..hampeh! Smakin kuatnya pengaruh HARBI dlm malaysia gara2 ptolongan Pas.. siap nk sedekahkn lambang parti jik parti harbi xbole guna lambang sndiri..PUUIHH!

    BalasPadam
    Balasan
    1. maksud kau ahli PAS ni dah sesat?
      maksud kau kami dah bukan Islam?

      ada berani nak mengaku depan Allah bahawa kesemua ahli PAS adalah golongan yang sesat?

      hihihi...beraninya die!!!

      Padam
  10. Tolong ulas isu ni sikit:

    Dan tetap tekunlah engkau memberi peringatan, kerana sesungguhnya peringatan itu mendatangkan faedah kepada orang-orang yang beriman.

    Surah Azzaariyat : 55


    Pahang HARAMKAN tazkirah di bulan Ramadhan? Ni mesti angkara DAP dan PAS


    hihihi.... tabik spring kat exco Pahang yang cintakan Islam

    BalasPadam
  11. Hehe..pnyokong Pas yg ada dlm ni, aku pn dlu sokong Pas, tp dh lama sgt isu utama iaitu Hudud bkumandang diudara trutama ktika plihanraya tp habuk pun tarak, benda wajib pn x dilaksanakn krana alasan krajaan pusat x izinkn, pkir le scara logik jika parti yg dpenuhi ulamak pn gagal nk laksanakn hudud apalagi kerajaan, oops lupa..aku bkn org Umno atau Barisan, aku cma umat Islam yg ditipu oleh ulamak2 ckp x srupa bikin, klu btol ikhlas pjuangkn hudud laksanakn segera di kelantan, ni bnda wajib, jadikn contoh pd negeri lain.. ke takot dgn DAP? Tlong le jgn pbodohkn lg rakyat dgn tipu muslihat dn politik kbencian tu, pdulikan krajaan pusat..laksanakn segera di kelantan, ada berani? Ke ada alasan lain?

    BalasPadam
  12. Lagi skali ya..hudud adalah hukum Allah yg ada dlm Quran, dh xde alasan bg ulamak Pas utk mlengahkn hudud di kelantan, jgn jd ulamak munafik le kawan, kita pdulikan krajaan pusat, kita hanya takot pd Allah.. laksanakn dulu dikelantan baru aku respek ngan Pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kerajaan BN/UMNO tak laksana hudud sebab takut Chua Soi Lek ke?

      Padam
    2. Yg jadi isu sekarang kalau x mampu nk laksanakan Hudud jangan le menipu rakyat, bkompang bgendang bteriak bgegar sana sini tapi tak laksanakan jugak.. Tak ke munafik nama dia tu.. Seolah plaksanaan hukum hudud hanya umpan, x takot dosa ke menipu mcm tu? Jgn gunakan Islam utk kpentingan sndiri, apa motif Pas sbenarnya? Klu diikutkan Pas dn Umno xde beza, sama jak.

      Padam
  13. Anon 12.13,
    Sape yang canang isu hudud, pas ke umno?

    BalasPadam
  14. Anon 3.07,
    ni lg sorang kaki putar belit xpaham isu, bg aku 1 nas atau dalil wajib diadakan tazkirah smasa solat tarawih, bkan haramkn tp buat le waktu lain, time solat tarawih kita fokus je pada solat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang aku tak ada dalil

      Tapi cuba yang isytiharkan pengharaman tazkirah ni di Pulau Pinang, mahu terbakar umat Melayu satu Malaysia gempak giler kata DAP memang haramjadah.

      Agak-agak kau, kalau P Pinang kuatkuasa laung azan tanpa guna loudspeaker macam spore(memandangkan tak ada nas dalil wajib azan guna loud speaker), UMNO diam jer ke?

      hihihi...bila agaknya waktu yang sesuai? Ada cadangan?

      Padam
    2. orang kuat umno3 Julai 2013 11:05 PG

      Kalu dap mengharamkan tazkirah....apa yg pelik nya, sebab dap tu kapir dan memang patut pon....kalau negeri yang diperintah umno yang islam dan orang umno semua nya islam tapi mengharamkam tazkirah......ni nak kira macam mana nie....?

      Padam
  15. Anon 7.02,
    Umno yg diam ke atau parti Islam tulin yg dpenuhi ulamak2? Jgn spin pusing dn rolling la kawan, slama ni sape yg lebih mbela Islam? Dlm kes murtad, kbebasan bragama, vigil candle, ptong kek dn mkn kek amalan Toghut, sape yg bnyak mainkn isu azan, kbebasan bragama, murtad dn bnyk lg kes bkaitan akidah? Xlain xbukan kwn baik ciumulut puak Pas sndiri, spatutnya Pas mbantu Umno mmerangi musuh2 Islam, bkn bkwn baik dgn mereka, hal azan ni sape yg lebih bjuang? Pas atau Umno? Aku tngok Pas lepas tangan ada la.. Tazkirah bole dilakukan slepas maghrib atau pd msa lain, jgn dganggu solat tarawih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sepatutnya PAS bantu UMNO perangi musuh2 Islam?
      hihihi....
      Siapa nak berkawan dengan parti yang memcahkan bangsa dan memperlekehkan agama?
      Kau faham tak tentang kafir harbi dan kafir zimmi? Buat apa nak perang2 ni.

      UMNO kawan dgn parti bukan Islam ok. PAS kawan dengan DAP tak boleh?
      hihihi.. undang-undang sadiq sigaragar ni

      Takzirah dah diharamkan diPahang en ooi, negeri di bawah perintah UMNO tu. Apa yang kau merepek meraban ni..?
      hihihi.. respek exco Pahang yang sayangi Islam

      hihihi.. apa-apa jer lah

      Padam
    2. orang kuat umno3 Julai 2013 6:14 PTG

      Umno sendiri tidak suka kepada islam, bagaimana mungkin nak memerangi musuh2 islam.

      Padam
  16. Anon 12.49,
    Tu la kau pickup lembap, spatutnya Pas bsatu dgn Umno dri dulu lg, menyelinap dri dalam, aku yakin klu Pas xkluar Barisan dlu dh tentu PM kita tdiri dri ulama skrg ni, Pas gelojoh dn tamak, xnk bkerjasama dn nk kn pemerintahan sndiri..last2 harbi jugak dijadikan sahabat, pastu terkial bila harbi buat perangai, mkin lama makin x snonoh Pas ni, bbaik aku suka jd nyampah la pulak dgn parti pmegang kunci syurga ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi...

      Nakaie yang dulu Timbalan Presden PAS pun bila mabuk dunia melompat ke UMNO pun tak jadi apa2, kau nak cakap pasal Presiden UMNO dari kalangan ulama?

      Kau nak menyampah kat PAS pun aku tak kisah.

      hihihi..

      Padam
  17. Senang cite xde beza antara Pas dan Umno, smua gile kuasa, ank2 melayu Islam terus hanyut, xde sape pn yg dtg mnyelamat, melayu jd juara dlm semua hal..tahniah ulamak2 duniawi.

    BalasPadam
  18. hihihi... nak share berita gembira sikit
    buat pembaca Utusan Malaysia......teruskan membeli akhbar tersebut, kalau tak, mana nak dapat duit bayar saman.

    hihihi.... kasihan



    WWW1: Nizar menang saman Utusan

    KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini mengarahkan Utusan Melayu (M) Bhd.membayar ganti rugi sebanyak RM250,000 kepada Mantan Menteri Besar Perak, Dato’ Seri Nizar Jamaluddin berhubung fitnah terhadapnya berkenaan isu pembidaan plat WWW1 yang berharga RM520,000.

    Hakim, Datuk Rosnaini Saub turut mengarahkan ahkbar pro Umno itu membayar kos guaman sebanyak RM30,000.

    baca seterusnya http://sozcyili.blogspot.com/2013/07/nizar-menang-kes-saman-fitnah-utusan.html

    BalasPadam
  19. Jangan risau bro

    PERKASA akan lancarkan derma kilat untuk tolong bayar saman.

    Mungkin Nizar akan disuruh keluar dari Malaysia sebab "biadap" menyaman akhbar parti totok Melayu.

    Utusan Malaysia dah jadi kitab suci UMNO.

    BalasPadam
  20. Terbaik dari tinta bersuara! Anda lah umat Islam sejati, Al-Quran adalah kitab suci anda.

    BalasPadam
  21. Nak wak guane, puok pas isle sejati, pemikire sesat puak pas lagu ni le.

    BalasPadam
  22. kesimpulan dari komen2 di atas, pas dan umno sama2 tak guna, pemecah belah umat, bersatu dengan kafir, kaki fitnah, pengamal syirik demokrasi dan byk lg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak faham bahasa punya budak.
      Mesti time preksa BM dapat F
      Buat kesimpulan ikut suka mak dia
      Ngok tol laaa....

      Padam
  23. orang kuat umno7 Julai 2013 5:53 PTG

    Anon 6 Julai 2013 11:10 PTG.....jika begitu statement maka siapa yang layak kita jadikan peimimpin? Siapa dia? Macam mana sifat dia? Kenapa dia layak sebagai pemimpin?

    BalasPadam
  24. Tuan blog mana gaib? Bini beranak ka apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nenek dia kawin lagi....tu yg gaib tu.......

      Padam
  25. Pas,pkr dan umno 2x5 kaki penipu,rasuah..khianat pada agama ,bangsa dan negara...inilah parti tnggangan manusia2 untuk kaut untung..

    BalasPadam
  26. hahahahha.bergaduh lah puas2 melayu ....org duk hina islam kita duk bergaduh sesama seendiri.....mampussssss

    BalasPadam