Sabtu, 3 Ogos 2013

apa nak jadi budak-budak zaman sekarang ye!! zalimi diri sendiri kerana cinta monyet!!

dunia dunia, kalau agama di tolak tepi, dunia dunia semakin tak keruan bila manusia pun mejadi tak tentu hala kerana nafsu, dunia oh dunia, dah macam-macam dengan segala macam, jauhi keluarga anda jadi begini!!

sumber gambar di fb

ps: aku pun pening!! aduh dik kenapalah hai ko zalimi diri ko sendiri kerana jantan dik oi... muda lagi.. ades!!

7 ulasan:

  1. dia terikut-ikut dgn perangai penyokong si biebier.....penyokong Bieber buat benda yg sama utk minta Bieber berhenti ambil dadah

    kalau benda mcm ni pun tak ble nak pk baik buruknya, apa la nak jd dgn masa dpn negara nnt......mrk2 ni juga yg akan jd mak bapa utk generasi akan dtg

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Kami memohon jasa baik agar dapat linkkan Rakyat News di blog anda.

    Sekian, Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami. Maaf Zahir dan Batin.


    Rakyat News

    http://www.rakyatnews.my/

    BalasPadam
  3. Bawa mengucap dik. Banyakkan ingat Allah swt......bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.

    BalasPadam
  4. bertudung apa makna?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menutup aurat itu wajib bagi wanita.
      Tapi perbuatan nya mencederakan diri nya sendiri amat dicela dalam islam.

      Cela perbuatan nya yang mencederakan diri nya itu, jangan pertikai tudung yang dia pakai itu, kerana ia tiada kaitan antara kedua nya.

      Padam
  5. masalah mental.. baik p jumpe psikatri..

    BalasPadam