Sabtu, 31 Ogos 2013

BARU ADA AKAL!! KEBERANIAN ABANG NI DI RESPEK OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA!!


puak-puak liberal, anggap tindakan mereka nak hasut orang ramai supaya guna bendera sang saka mereka tu, apa mereka tak faham lambang star tu lambang apa?

kalau dah berfikiran jenis liberal, komunis, perosak, gay, lesbian, nak ajak orang lain pun bersama-sama, kirim salam la beb, tahniah buat brader hati kering yang tak bagi chan, nasib dia tak slam si adam adli, kalau tak patah riuk.. hehe..

jangan jadi bangsat hidup ni, orang malaysia semua bangga dengan bendera malaysia, kau pandai-pandai nak ubah, abah mu la wei...

sekalung tahniah buat brader tidak dikenali ini, wa salute, satu malaysia salute!!


ps: aku harap pihak kerajaan malaysia, aktakan undang-undang yang sangat tegas sekiranya sesiapa yang cuba-cuba nak menghina bendera malaysia. dengar kata dekat indonesia, kalau hina je, siap lah kau, kat sana semangat patriotik dan kenegaraan mereka terlalu tinggi kalau nak dibandingkan dengan negara kita ni.. fikirkan!!

2 ulasan:

  1. Cmner arr nak vubal undang2...gani petai il dok tgh syiok dgn lemak gelenyar ....x dpt nak nolong eh...

    BalasPadam
  2. Budak Boboi badan besar baju hijau tu.... gemok air aje...badan aje besar ..hati kecik..kote kecik. Itu bodyguard bo bo boy...hehehe..

    BalasPadam