Khamis, 22 Ogos 2013

BILA HIMPUNAN BERSHIT!! PAK MAUN PUAK HIJAULAH PALING RAMAI!! TAPI DI PUTRAJAYA SIANG TADI MEREKA TAK MUNCUL!!

biasalah puak-puak pak tongko, asal kafir beri arahan cepat ajer diaorang kumpul sampai satu kampung diaorang datang, jihad lawan umno katanya, bersih1.0 - 3.0 bukan main hebat segerombolan tentera amal puak hijau berdemo dan tunjuk power, rempuh polis, geng-geng hijau lain siap terbalikkan kereta polis dan macam-macam lah beb...

tetapi, hari ini titik sejarah buat umat Islam, di mahkamah rayuan di putrajaya, pihak gereja yang nak sangat gunakan kalimah Allah, dan Alhamdulillah permintaan mereka di tolak, syukur..

Mahkamah Rayuan hari ini membuat keputusan menolak permohonan Gereja Roman Katolik untuk membatalkan rayuan kerajaan dan majlis agama Islam berhubung kebenaran menggunakan kalimah Allah dalam majalah mingguan Herald.

Keputusan itu dibuat oleh panel tiga hakim diketuai Datuk Seri Abu Samah Nordin yang bersidang bersama Hakim Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Hakim Datuk Rohana Yusuf.

menjadi tanda tanya, kemana perginya hero-hero dari puak hijau yang kurang lebih patut berada sekali siang tadi, buanglah sikap politik 24 jam tu, ini melibatkan maruah kita umat Islam, tetapi apakan daya, hanya ustaz nasharuddin sahaja yang ada, yang lain kena ikut arahan abang besar dap, kang datang kang mau gaduh besar lak dengan bos bos dap dan pkr, almaklumlah puak hijau ni kan semua kena kemam sudah tulurnya.. haha

patutla tak datang seko pun pemimpin pas yang lain, ceh

tahniah yang hadir pada siang tadi memberi sokongan.. 


ps: semua kerana politik, poodah la pas.. ikutlah sampai ke kubo dap dengan pkr tu weii.. habis lu orang jual kati nanti!!

5 ulasan:

  1. Terbukti yang Pashit ini ada lah sa buah parti politik...
    bukan parti islam.

    BalasPadam
  2. langau2 hijau trutamanya juak2 PAS ni memang mcm lembu..kupiah je harap besar bakul tp otaknya zero..juak2 ni sama sepadan dgn unit anal malaysia,,,beret warna pink...hamPAS=harap anda menjauhi PARTI AJARAN SESAT

    BalasPadam
  3. Padri yang datang tadi semua berjubah macam ustaz-ustaz PAS...memang mereka ni kelak di lahant Allah....mereka ni bacul...abuk pon tarak...dulu aku respek mereka nih ...sekarang mereka ni cuma hampas...

    BalasPadam
  4. Hidup si peliwat...mempertahankan nasib si peliwat lebih mulia dari mempertahankan kalimah suci Allah...

    BalasPadam
  5. Langau HIJAU majoriti suka kpd benda2 menJIJIKan yg bertentangan dgn Islam....maklumlah mengikut RESAM LANGAU, BENDA KOTOR JADI PERHATIAN

    kita yg masih WARAS ni adalah lebih baik mengikut RESAM LEBAH, MADU YG MENYIHATKAN MENJADI PERHATIAN

    tapi kita jgn lupa, Najib juga yg bersetuju utk membenarkan Al Kitab pelbagai bahasa diimport ke MAS utk undi Kristian Sarawak & membuka duta VATICAN KRISTIAN di Mas....parasit ni WAJIB dinyahkan dr UMNO sbb tingkah laku dia pun dah spt PAS/PKR/biaDAPigs

    BalasPadam