Rabu, 14 Ogos 2013

DAP BUAT LAWAK!! MINTA PENGAMAN PBB MASUK MALAYSIA!! WAKAKAKA...

ape kebebal kiasu vodo dap ni hahaha... dia ingat malaysia sekarang dalam keadaan perang ke camne, wakakakaka....

mau tersembur pengerusi pbb bila dapat invite dari dap ni.. hahahaha.. jenayah memang la kita tengok kerap kali berlaku di malaysia sekarang ni, tapi takkan lah pihak polis malaysia tak buat apa-apa kot.. kelakar lah dap kiasu al ketempea vodo ni hahahaha..

sumber gambar di fb

ps: ai macam-macam bebalisme politiking cara pr sekarang, dah dia suruh isa dimansuhkan, hah ambek ubat la kawan berapa ratus ribu penjenayah hati kering dah bebas, lepas dah banyak kes bukan-bukan kau taji pulak dekat polis, haha.. lepas tu nak suruh pbb masuk ke malaysia sebab tak aman, abah kau dap.. keh keh keh...

10 ulasan:

  1. Suruh lah Ambiga buat perhimpunan "Bersih Penjenayah" mungkin penjenayah boleh turut serta.

    BalasPadam
  2. bodoh punya guan eng

    BalasPadam
  3. suruh pbb masuk perintah penang island

    BalasPadam
  4. Cakap macam orang hilang akal ikut perasaan betapa teroknya LGE ni.

    BalasPadam
  5. Mintak PBB masuk campur urusan negara adalah agenda rahsia Cinabeng,langkah ini langkah permulaan yang cukup bahaya untuk Penang dan Malaysia.

    BalasPadam
  6. kenapa tak minta saja ultramen saja jaga Malaysia...

    BalasPadam
  7. ada gak ketua menteri bangang mcm ni. saja nak bagi s.u agong pbb ketawa terguling2 ke hape? mangkok punya idea....bebal

    BalasPadam
  8. Itulah akibatnya berbuka puasa (tapi tak puasa) dgn babi panggang sambil togok beer bersama dgn lebai PAS.

    BalasPadam
  9. Ramai mana pon rakyat kena tembak...ia bukan lah satu masalah, kerana malaysia ada berpuluh juta rakyat..satu mati ada lagi puluhan juta yang hidup....

    Tapi.....

    Malaysia hanya ada satu saja perdana menteri, maka pastikan dia tidak ditembak dan tterus hidup...banyak dah diberkorban untuk rakyat, ini lah masanya rakyat menhgorban nyawa untuk perdana menteri yang satu ini...

    BalasPadam
  10. Bodohnya korang senang kena provok. Itu cuma post kat FB ntah betul ntah tidak. Taulah ada macai suka sebar dan buat cerita

    BalasPadam