Rabu, 21 Ogos 2013

fesyen tahap jamban dari jepun!!

jepun memang tak nafikan pelik-pelik sikit pesennya, bangsa mereka rajin, beretiqa, hormat orang, kalau perempuan pula, manja, ades, dikatakan jepun mengalami kemerosotan kelahiran bayi, erm, dekat sana nak dapat seks secara bebas sebebasnya no hal, tak yah kawen pun tak pe, seronok je, sampai ada mesin yang boleh berjimak di dalamnya, sampai macam tu moral orang jepun.. huhu..

ni pesen nak tunjuk barang pompuan le ni, agak-agak kalau pakai kai sini boleh buat eksiden tak? keke





ps: nak mampuih rasanya pakai camni.. kekeke..

2 ulasan:

  1. Nasib bek tu pic betina tahap jalang, kalau jantan yang pakai macam mau muntah darah trkeluor usus, memang gampang btol kalo maju tak bertempat.

    BalasPadam
  2. gila seksi.....seksa jiwa melihatnya....hohoho
    betul la bro, kalau ada gaya gini kat Mas, alamatnya meningkat la kes kemalangan & mati sakit jantung

    yg peliknya, mana rasa malu mereka2 ni ek?.....tak faham aku
    nasib baik body ok lg, kalau kena yg.......uweeekkkkk!!!

    pencacai PAS/PKR/biaDAPigs mesti suka gini2 ni.....tgk pemimpin la kan.....ada aje diselitkan cai2 PR jugak...muaaahahahahaha

    BalasPadam