Selasa, 13 Ogos 2013

isu surau di kuala sedili, pengurus resort ditahan!! wahai umat Islam bersatulah wei!!

lepas satu, satu, lepas satu satu.. pelik dimana ketegasan kemimpinan umat Islam sekarang? terlampau sangat kejar duniawi sampai agama pun orang bukan Islam dah senang lenang menghina, mengkotak katikkan secara terangan agama Islam.

umat Islam di malaysia dah banyak terguris sampai tahap bernanah dah ni.. apakah kepimpinan Islam hanya berpeluk tubuh dan hanya memikirkan duniawi semata-mata, pas, umno, perkasa, jati... dimana lah aura jalak lenteng kamu semua?

ini dinamakan penghinaan terhadap umat Islam..

macamana lah boleh dibenarkan penganut agama lain gunakan surau untuk aktiviti keagamaan mereka, melampau sangat ni!!

ISLAM MELAYU, BANGKITLAH KAMU DARI TIDUR, BANGKITLAH, AKU MERAYU KEPADA SEMUA KEPIMPINAN ATASAN, JANGAN DI BIARKAN ORANG BUKAN ISLAM MENGHINA LAGI ISLAM, TOLONGLAH!! BUANGKANLAH BACHUL KORANG DENGAN TUNJUKKAN KETEGASAN KORANG DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!! 


ps: perancangan mereka semakin menjadi-jadi sekarang ini dengan serangan terhadap Islam secara halus.. 

4 ulasan:

  1. apa kah perlu diajar mana yang sensitif atau tidak sedih nya masih kita terus bersabar

    BalasPadam
  2. Kenapa mak marah, orang melayu bukan suka ke surau pon.....terutama waktu subuh...
    Headbomb....satu hari berapa kali anda kesurau....sekurang-kurang nya mesti 2 kali, solat subuh & isyak berjamaah...kalau ni pon tak boleh nak buat, tak payah lah nak sibuk-sibuk cerita hal surau, kerana anda sendiri tidak berminat dengan surau.....

    BalasPadam
  3. Owner blog ni pun belum tentu ke surau. Silap2 melancap masa masuk waktu dalam tandas. Lagi satu, surau tu hak persendirian. Suka owner dia lah nak buat apa. Belajar balik pendidikan agama tu. jgn asyik provoke. Aku rasa kau ni mcm ahli Perkasa aka Klu Klux Klan Malaysia. Bangang Bodoh dan Racist

    BalasPadam
  4. Ada pengomen yang menganut liberisme beragama disini, LAKUM DINUKUM WALIYADDIN, utk ku agamaku, utk mu agamamu, bukan selfish tp jgn samatarafkan Islam dgn agama lain hatta dgn agama dri langit yg lain pun, kalau kafirun tumpangkn tmpat ibadah mreka utk kita..kita kena tolak krana kita bole bsolat dimana2 pun diatas bumi Allah ini, jgn tpengaruh dgn dakyah kafirun utk bkongsi tempat ibadat, ni ada dlm perancangan musuh Islam.

    BalasPadam