Khamis, 1 Ogos 2013

kalaulah ini pengkid duduk kat negara arab!! tak pun indonesia cukuplah!! gasak la kau!!

main suka hati kau je kan, pada mula tengok video yang ada nyanyian lagu raya, m nasir, dengan ada anjing-anjing belaan dia, apakah niat dia menghina orang Islam? sedangkan dia pun Islam? siap dia kata dia tak berniat menghina Islam, orang melayu terlalu sensitif, beb kalaulah kau duduk dekat arab sana, malam ni sudah nyawa kau dah tah kemana dah, tak yah jauhlah indonesia pun cukup!! apa gila ker? ish ish.. apalah perasaan mak bapak kau la haish... kerana perangai bodoh kau, mungkin mak bapak kau malu, malah orang hina lagi.. boodoo betullah!!



ps: nak bela anjing ke apa ke, lantak pi lah, yang pergi upload siap ada lagu raya apekejadahnya la hai, tak salah video ini dah di upload lama dah tahun 2010, dia jadi panas lepas ada orang bangkitkan dan nyatakan tidak puas hati dengan kurang ajarnya cara dia. menjawab la dekat polis... adeh dah takde kerja cari kerja.. apa pun tak bley, gila!!!

8 ulasan:

  1. Mak bapak dia tak ajar atau dia yang tidak blh diajar,betul2 kurang hajar anjing yg seikor ni.

    BalasPadam
  2. Kesian mak bapak dia. Di bulan baik ni orang dok kata macam2. MEMANG BODOH X BOLIH DI AJAR SEKOR NI. Nak bela ANJING ke BABI ke itu urusan hang dengan ALLAH. Yang dok tunjuk kebodohan dan buat orang marah tu di mana bijak nya.

    BalasPadam
  3. Kita boleh mengikut Indonesia atau Negara Arab untuk mengajar kakak anjing ni. Masanya sudah tiba untuk melakukannya kerana perbuatan menghina agama Islam dan orang Islam semakin menjadi jadi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tipa koya dan geng-geng LGBT dok sokong dia. Nurul izzah tak nak bela anjing kat rumah ka?

      Padam
  4. Salam Perjuangan,
    Mohon jasa baik tuan blog ini dapat pautkan blog kecil kami di blog anda.

    http://st4jasin.blogspot.com/

    Terima kasih.

    BalasPadam
  5. Budak asal Kg Peserai Batu Pahat Johor rupanya.....buat malu aku je sbb aku asal BP jugak....cmne la makhluk yg aku x tahu dah jantinanya ni.....boleh jadi begitu 'mat salleh' sgt la konon....nama maznah panggil chetz...kelas kau nah!!!...asal budak kampong tapi perasan 'advance' la sgt mat minah ni....kesiannya mak bapak dia menanggung malu kt org kampong ada anak mcn ni...."NGAPE KAU JADI GINI MAZNAH OOOIIII!!!' rintih mak bapak dia....

    BalasPadam
  6. Kalau aku jumpa dia ni memang aku tebas leher dia.

    BalasPadam
  7. Inilah contoh barua dap

    BalasPadam