Jumaat, 2 Ogos 2013

KERAJAAN MELAYU TERUS DIPERLEKEHKAN LAGI!! MANALAH PEMIMPIN TEGAS KITA?

DALAM BANYAK-BANYAK PEMIMPIN, PEMIMPIN MELAYU KENALAH JADI MACAM ALI RUSTAM DIA NI PEMIMPIN SEJATI, DIA KITAI KIASU MACAM TAK DE HAL, NAK HARAP NAJIB , SENYAP JE, MENTIKUS JE DIA, SEDANGKAN DIA PERDANA MENTERI, SEDANGKAN DIA KETUA NEGARA, MANALAH KETEGASAN DIA, KALAU LAH MACAM NI PUNYA PERDANA MENTERI, AKU PERCAYA, AKAN LAGI BANYAKLAH SPISIS KURANG AJAR YANG MUNCUL.. MAKIN BACUL LAH ORANG MELAYU DI TANAH AIR SENDIRI, KAMON DS NAJIB, JADILAH PEMIMPIN GARANG SIKIT!!

SINGAPURA HINA MALAYSIA, APAKAH PERASAAN PAK MENTERI YANG MAJORITINYA BERBANGSA MELAYU? SENYAP? PLAY SAFE LAGI? DEMN.. BACHUL!!



TERBARU, BANGKAI SI NAMAWEE DIA BUAT LAGI, DIA HINA LAGI ORANG MELAYU, DIA HINA SERONOK JE MACAM NEGARA NI MACAM MAK BAPAK DIA YANG PUNYA, KENAPALAH LANGSUNG TAK DE TINDAKAN DEKAT SETAN SEKO NI WEI?

semua pemimpin melayu mana ada belani usik gua ma, gua ada gelan itu menteli nazri aziz bagi sama gua, oi melayu lu tau ka, lu semua takkan belani usik gua la...

video terbaru dia menghina orang melayu, video tu korang cari lah, aku malas nak letak kat blog aku ni.. rasa menyirap je aku tengok si namawee ni wei. jumpa depan-depan apa kita nak buat dengan dia ni ek?

4 ulasan:

  1. Dia tak salah. Yang salah adalah Pak Menteri yang bagi muka kat dia.

    BalasPadam
  2. tahukah kamu siapa pemimpin malaysia ... cina atau melayu ...
    kalau melayu mana cina berani menghina melayu sebegitu rupa ...
    tetapi pemimpin malaysia kini semuanya adalah dari mereka yang rupa melayu ... tetapi berhati cina ... masakan tidak semasa pru 13 ... najib sanggup tukar nama kepada ah jib gong ... kemudian gila memalu gong cina ... tetapi tidak sanggup menari wil wil semasa perayaan thaipusam ... dan menukar nama kepada suatu nama berbunyi india seperti narajibrazakar ... mana dia 1 malaysia yang najib laungkan ... tidak ... sebaliknya dia menganak emaskan cibaibeng ... dan yang lain dia tidak pandang pun ...

    BalasPadam
  3. Singapore kan israel timur....tak tau lagi ke?

    BalasPadam
  4. alaaaa....ajar sikit cinebeng naweee ni...cungkin biji mata dia...jangan bagi putus urat mata....haa...kemudian kerat lidah dia. kemudian masukkan dalam kolam garam.....haa....haa....cepat sikit sembuh....kalau xa pon mati ....kan mudah tu...

    BalasPadam