Selasa, 13 Ogos 2013

lagi dan lagi Islam di hina baka komunis di facebook!!

UMAT MELAYU ISLAM, ANDA SEMUA DI HINA LAGI, SO APE DEHAL KALAU KITA DI HINA BEGINI KAN, KITA NAK CAKAP APA LAGI... mana lah jalak-jalak lenteng yang menjaga umat Islam di muka bumi Malaysia ini.... huh..

apa lah si kiasu ini merepek tak tentu hala ni?

ADAKAH KITA MENJADI BANGSA YANG PALING

??

di mana kekuatan umat Islam di bumi Malaysia? hari ke hari semakin kurang ajar bangsa kiasu dan berlaku biadab dengan agama kita? 

aku hanya mampu diam... maaf!!! :(

ps: bukan berniat nak bercerita hal rasis, tetapi lihat lah sendiri.. bahasa-bahasa baka komunis yang tak reti adab bro... kepada pas, umno, jati dan perkasa serta ngo-ngo melayu yang lain... ahh malas la nak cakap apa... :( lu orang ada mata tengok je la. sekian terima kasih daun keladi... muaahh!!!

3 ulasan:

  1. Apa nak buat takkan nak jadi macam mesir baru kelamkabut kerajaan yang tak peduli apa kemahuan orang islam dan melayu,masing-masing nak jaga nama serta kuasa mereka. PAS sekarang membisu aje, masih trauma tak pernah menang di kawasan majoriti bukan melayu dan nak membalas kepada pengundi bukan melayu dan melayu yang undi mereka, biar mereka hentam kerajaan dan UMNO asalkan bukan PAS.

    BalasPadam
  2. Aku tengok muka ahkow kulup ni sama besar ngan tapak tangan aku.

    BalasPadam
  3. mana Pemuda MCA yang suka buat laporan polis tu? inikan rasis remarks... pergi lar buat laporan polis terhadap budak ini

    BalasPadam