Selasa, 13 Ogos 2013

meteor punya pasal, pekakas pr jadi sawan tuduh membuta tuli!! keh keh keh

adakah penyakit sawan siput vavi ini terjadi apabila mereka menggunakan otak yang berada dilutut sebagai back up.. keh keh keh... ai pekakas pr oh pekakas pr, vodo bertingkek tingkek, vodo bertingkek tingkek!!


ps: rupanya hari-hari tengok tv3 suku tu ye, ai kata boikot? ini dinamakan bebalisme terhormat.. hahaha..

6 ulasan:

  1. kate je nak boikot tv3, utusan malaysia. tapi haru2 tgk tv3. klau tak beli, pinjam utusan malaysia

    BalasPadam
  2. ini yg dikatakan gila meroyan..itu semua kuasa Allah Taala...kuasa manusia tak boleh buat apa yg tak boleh..kita hanya boleh meramal sahaja..

    biokot 505 adalah idea dari syaitan..Allah tak izinkan ianya mengundang bencana kepada Malaysia...lagipun apa tujuan blackout diadakan??? ini adalah suruhan syaitan sahaja!!!

    penganjur blackout 505 adalah proksi syaitan..para pengikutnya adalah hasil pukauan proksi2 syaitan ini!!! sedar atau tidak..keputusan anda adalah menjurus kepada kehancuran!!!

    BalasPadam
  3. blackout sama juga seperti hati mereka yg hitam.. kesian tengok ADMIN blackout merapu tak sudah2..salah sendiri tak nampak.. bengap sungguh!!

    BalasPadam
  4. Dah namenyer perkakas..nak kater aper...buduhh selamanya.....huhuhu....

    BalasPadam
  5. No komen, KEHKEHKEH!

    Tak mampu nak komen, KEHKEHKEH!

    Anak buah anwar tu, KEHKEHKEH!

    BalasPadam
  6. terserlah tahap bangangnya. tp ramai jugak yg nak baca dan like statusnya. apa penyokong pr ni mmg bangang2 belaka?

    BalasPadam