Selasa, 20 Ogos 2013

NIZAR LAMBAI MERAPU DAH!!

hehe, merapu dah balaci dap sorang ni, hehe...


ps: lambai, lambai.. tata tata

11 ulasan:

  1. PAs laksana Islam sejati ke sampai ayat Al-Quran pun Kafir Dap boleh main2kan? Kalimah Allah SWT dihina di jual kpd kafir, sedangkan UMNO dn Krjn pemerintah yg selama ini membina islam dlm Malaysia.. puak PAS yg meruntuhkan!

    Ko tu Islam sejati ke Nizar? sembah lilin lagi?

    BalasPadam
  2. PAS hanya layak jadi jurucakap DAP dan platform taqiyah Syiah..

    BalasPadam
  3. perkataan UMNO tu patutnya PAS .. stupid dumb dumb.. malu org perak simpan joker ni

    BalasPadam
  4. PAS islam sejati ke sampai mursidul kata Nabi Muhammad SAW sama dengan mamat kat kampung

    BalasPadam
  5. Bagi aku si Nizar Lambai ni orait lagi, bodoh bengong dan tak sedar diri saja. Yang aku hangat sangat sekarang ni ialah si Menteri Mulut Cenonot tu!

    Tapi memang dua2 malukan orang Perak, patut bungkus dan buang dalam lombong saja.

    BalasPadam
  6. si Nizar ni laa yang nak laporkan kat Polis pada sesiapa yang bangkitkan isu Hudud masa dia jadi MB dulu , sebab bagi dia sesiapa bangkitkan isu hudud seolah nak mengapikan perasaan antara kaum .. jelik aku tgk manusia macam ni nak sembang pasal Islam kakakakaka

    BalasPadam
  7. Mcmana dia bole jd ahli politik ek? Lg pelik mcmana dia bole jadi Menteri Besar Perak sikit hari dulu? Aku rasa manusia abnormal lg bijak dri dia ni.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum....katanyer dia blajar tinggi...sijil berkajang kajang...org pandai lg...contoh org yg hanya pandai di sijil..akai merapu meraban melolong xdew pendirian tak sayang ugama.....adew otak xdew akai....

    BalasPadam
  9. Klau sahabat semua nak tahu..Nizar ni orang KELANTAN! kebanyakkan org sebelah sana memang suka cakap besar, berbelit-belit (maaflah org Kelantan-ini kenyataan) kasi campak aje dlm sungai golok org mcm ni.

    BalasPadam
  10. BODO NATANG NIZAR NI!!!

    BalasPadam
  11. nizar lidah biawak ni.dh mula merapu wei...nak cari sokongan...ini lah oarng sejak dari kecik lagi banyak mentekedarah makanan yg haram....dlm senarai orang yg paling aku meluat

    BalasPadam