Selasa, 27 Ogos 2013

PASANGAN KUANG AJAQ ALVAVI KEMBALI KE MEDIA SOSIAL? WAH LANGGAR PERINTAH MAHKAMAH TU!!

mereka kembali di media sosial, banyak selamba nampak, mungkin dia ingat takde hal kot, sedangkan mahkamah tidak membenarkan pasangan lucah ini membuat posting atau apa-apa link di media sosial, wahh kali ni mereka dengan selamba badak je beb!!

so apa tindakan pihak-pihak berwajib, banyak langsi ini pasangan porno beb!!





ps: mesti orang pas kata , ini semua hukum dunia, orang kiasu pun berani lawan, hehehe..

sumber medan tempur

1 ulasan:

  1. Tempat cri mkan beb, x online xde le soru, tp wa tengok ada jugak betina melayu yg tegur dua jalang ni, peminat dia ke apa tu?

    BalasPadam