PASANGAN KUANG AJAQ ALVAVI KEMBALI KE MEDIA SOSIAL? WAH LANGGAR PERINTAH MAHKAMAH TU!!

8:34:00 PTG headbomb 1 Comments

mereka kembali di media sosial, banyak selamba nampak, mungkin dia ingat takde hal kot, sedangkan mahkamah tidak membenarkan pasangan lucah ini membuat posting atau apa-apa link di media sosial, wahh kali ni mereka dengan selamba badak je beb!!

so apa tindakan pihak-pihak berwajib, banyak langsi ini pasangan porno beb!!





ps: mesti orang pas kata , ini semua hukum dunia, orang kiasu pun berani lawan, hehehe..

sumber medan tempur

1 ulasan:

  1. Tempat cri mkan beb, x online xde le soru, tp wa tengok ada jugak betina melayu yg tegur dua jalang ni, peminat dia ke apa tu?

    BalasPadam