Jumaat, 30 Ogos 2013

PEMIMPIN YANG GUA TABIK SPRING!!

harakah
zahid hamidi rasuah penjual aiskrim

keadilan daily
penjual aiskrim mangsa politik

malaysia kini
zahid berlakon baik depan rakyat

kan kan.. haha.. tu anggapan aku je sebab, kalau gambar gini jangan haraplah media jibrauk pr nak keluarkan, kalau nik aziz makan sambil hirup kuah, lim guan eng makan nasi guna tangan, anuar ibrahim???( tak jumpa, makan karipap adalah), wahh bukan main sampai meleleh air liur mecei dok sebarkan.. siap frame gambar tu..

tapi walau apa pun aku salute cara datuk zahid hamidi, tidak ikut protokol, selamba je beli aiskrim, mungkin time-time panas kot, pekena aiskrim memang best beb!! hehe, patutnya pemimpin umno kena begini, rendah diri, takyah sangat ikut protokol, jadi macam mb perak juga, siap tidur kat surau, pakai kain pelikat jumpa rakyat, memang terbaek!!


ps: rendah diri memang orang suka, serius

4 ulasan:

  1. semoga Pak Zahid ni dapat naik jadi PM satu masa nanti dan terus terusan mengekalkan momentum nya ini.....biar panazz punggung dan ter cirit birit segala macai macai pembangkang dan gangster di negara ini....

    BalasPadam
  2. ada lg satu akhbar

    Roketkini: Senyuman habuan Mat Bangla?

    TerBELALAK mata cecei PR.....maka bergolek2lah cecei muJAHID PAS/biaDAPigs/PKR atas jalan raya sambil bersahut2an lolongan...kihkihkih

    susah kalau Zoo kat Malaysia ni tak cukup....muaahahahaha

    BalasPadam
  3. Kat blakang tu haa..mesti ada org ikut..hehe

    BalasPadam
  4. alamak, korang tertinggal tajuk utama satu lagi akhbar PR le...

    Siasahkini:
    Akhirnya pengundi Banglasia kantoi bersama Zahid.

    BalasPadam