Selasa, 20 Ogos 2013

PENJENAYAH DAN PEMBUNUH UPAHAN MENJADI SEMAKIN PANAS!! - PIHAK POLIS LANCARKAN PERANG HABIS-HABISAN!!

aku setuju, pada awalnya masa kejadian tembak menembak yang kerap berlaku baru-baru ini, ramai jadi tak keruan sampai ada terfikir, kang aku ke jadi mangsa, mana tau orang tak puas hati, bayar rm1000 je katanya boleh tamatkan nyawa orang!! phew!!

mana tau kot-kot ada terhutang ke, ter ter, mana mana lah, orang nak senang cerita guna khidmat pembunuh upahan, settle cerita, murahnya nyawa, tetapi harus di ingat, ini malaysia, polis malaysia adalah polis paling terbaik di dunia, unit risikan mereka jangan kau pandang enteng beb!! sekejap je, itu kehebatan polis kita, yang ramai dalam polis siapa? dah tentu orang Islam melayu, jadi pihak barat mengiktiraf kehebatan polis, berbanggalah.

so aku setuju dengan strategi pihak polis yang melancarkan perang habis-habisan untuk mengawal jenayah yang semakin ketara, pernah aku tulis sebelum ini, adakah kejadian jenayah berat berlaku di atas strategi halus pihak secret hand nak burukkan malaysia, kena ingat dalam setahun pelancong datang ke malaysia bukan sedikit, puluhan juta datang, so ini berkait rapat dengan maruah negara, jadi sekiranya jenayah semakin tak terkawal, nama malaysia yang buruk, dah dah ds najib juga yang kena..

TABIK SPRING!!


ps: WAR ON CRIME!! FIGHT FIRE WITH FIRE!! hehe

4 ulasan:

  1. Penjenayah macam al Jubori takan nak biar aja.Tibailah sekali.

    BalasPadam
  2. SYABAS BUKIT AMAN ,INI YANG KITA MAU.BUKTIKAN YANG PDRM TERHEBAT.HANYA PENJENAYAH YANG MEMBANGKANG TINDAKAN INI.TERUSKAN BIAR MEREKA PANAS PUNGGUNG

    BalasPadam
  3. Walaupun aku dah beberapa kali kena saman lalulintas ngan polis tapi aku masih respek ngan kewibawaan polis dalam menjaga keamanan, teruskan berkhidmat untuk rakyat.

    BalasPadam
  4. KERAS LAWAN KERAS
    GANGSTER TAIK KUCING JE BERANI TEMBAK CURI
    KALAU GANGSTER TAIK KUCING BERANI BERDEPAN LA DENGAN POLIS
    SENANG2 JE POLIS TIBAI
    5 EKOR SELAMBA JE POLIS KASI TIBAI
    SYABAS ABG POLIS
    WE PROUD YOU
    THANKS

    BalasPadam