Khamis, 29 Ogos 2013

SYIAH DAN PAS ADALAH KAWAN JILAT-JILATAN!! PUIH

bukan nak cakap, bukan nak sembang, bukan nak taji, dari dulu perasan cara pas ni yang terang-terang menolak perpaduan sesama Islam, terutama berdendam dengan umno macam tak leh blah, yang pengikut pulak kalau dah membenci tahap cipan beb, kenduri kawen pun ada yang pulau tak datang kerana orang tu orang umno, sampai sembahyang di masjid pun ada 2 imam, sifat membenci sesama umat membuak-buak, ingat lagi tak sembahyang hajat hancurkan umno?

pheww... kepimpinan pas sedar, syiah bukan boleh di buat main, silap percaturan, pas tu sendiri kena sailang dengan syiah, sedar-sedarlah, benci kat umno pun, tengok dalam kapal sendiri ada wabak paling perosak umat, syiah!!

kita tengok siapa sokong syiah di kedah? so apedehal.. hehehe..


ps: terang lagi bersuluh, syiah di kedah memang wujud terang-terang, nak nafikan?

6 ulasan:

  1. PAS oh PAS ! Aduhai !

    BalasPadam
  2. Tak tau nak cakap apa kalu Adun yang mengaku lebih Islam dari org lain tapi tak menyokong . Mungkin puak2 ni bukan dari kalangan Suni kot (mereka ni puak syiah).

    BalasPadam
  3. Mungkin kena baca apa kandungan enakmen yg dikatakan tak mendapat sokongan PR. Jgn cepat melatah...tak pe...nanti aku cheq...

    BalasPadam
  4. Dah jelas sesat, tapi buat enekmen pulak......sekadar enekmen saja tapi tiada pendakwaan, sah dah hakim akan memutuskan begini....syiah tak boleh diambil tindakan sebab enekmen ini hanya untuk orang islam, syiah dah jelas sesasat dan bukan islam......kedah dah gagal seperti ini dulu sewaktu pendakwaan keatas penganut ugama Taslim dulu......akhirnya ugama taslim subur dikedah.......nampak tak mainan media..

    BalasPadam
  5. Ahlul Wahlull Munafikun!!!!!

    BalasPadam
  6. Syiah ni 1 golongan manusia yg xdapat terima takdir dan ketentuan Allah, sudah ditakdirkan Saidina Ali bkn khalifah yg prtama, jika bkan krana seorag Yahudi yg spin crita mgkn Syiah msih lg x dianggp sesat, ketaksuban golongan ini pada Saidina Ali yg mlampau amat mmudahkn Yahudi cucuk jarum, Yahudi ni mrantau ke sluruh pelusuh Arab smbil mbuat fitnah dn golongan tlalu taksud pd Saidina Ali ini lah yg tmakan fitnah dn mngamalkan mazhab Syiah, dgn mnuduh Al-Quran tidak lengkap isi dn xmnerima hadis2 dri para sahabat dn Siti Aishah, mreka lebih pcaya pada kmampuan Imam mereka sndiri, ksesatan Syiah smakin hari smakin tkuak.. Memandangkn antara syarat2 utk mnunaikn haji adalah pcaya pd Allah dan kerasulan Rasulullah jadi krajaan Arab Saudi xmampu nk mghalang golongan ini dri mnunaikan haji, namun puak Syiah ni sntiasa mnimbulkan kkacauan ktika musim haji, dgn pemakaman Baqi mjadi sasaran mreka.

    BalasPadam